Fått meg rotte - Noen spørsmål

Generelt om rotter, spørsmål om rotter som ikke passer inn under de andre kategoriene

Moderator: Moderatorer

tantepose
Gammelrotte
Posts: 3541
Joined: 04 Jan 2007, 03:09
Location: møreogromsdal
Contact:

Post by tantepose »

Ånei,det er så fryktelig trist! :cry: Tenker på deg ofte og føler sterkt med deg!Kan det være mulig at noe er blitt båret ut av huset på den tiden hun ble borte?Tomgods,pappesker,søppel el.?Stor trøsteklem fra meg<3

siv
River avispapir
Posts: 930
Joined: 13 Jan 2008, 23:01
Location: halden

Post by siv »

huff det må være alle rotte eiere sitt mareritt :( at en rotte blir borte å ikke kommer mere til rette :cry: hun burde jo ha kommet tilbake nå hvis hun hadde vært i huset. jeg føler med deg jeg oxo, jeg hadde aldri fått fred hvis det hadde vært meg huff å huff, håper fortsatt på det beste at hun skal dukke opp igjen
har fått ny email. den riktige adressen er:
pazuza06@live.no.

Titti
Stjeler mat
Posts: 78
Joined: 21 Jun 2006, 12:10
Location: Ski
Contact:

Post by Titti »

er hun fortsatt ikke tilbake?? :o har du sjekket oppå gardinene :s
Hilsen Siri,Chevy,Viper,Castro,Lancia og Felicia

Maja
Klatrer på møblene
Posts: 530
Joined: 08 Sep 2006, 17:53
Location: Lørenskog/Trondheim
Contact:

Post by Maja »

Sett bak bøkene i bokhylla? Fant Balder der etter hans nattlige vandring da jeg hadde glemt å legge steinen på luka i burtaket...
Ærbødigst,
Maja :rottehode:

kyrre12
Pinky
Posts: 16
Joined: 11 Nov 2007, 20:31

Post by kyrre12 »

Ja, ja og ja. Har sjekket alt. Rotta er og blir vekke. :(

Fryktelig trist, men livet må jo gå videre.. I morgen skal jeg og den andre til dyrelegen for å sjekke etter lus. Hun har klødd seg en hel del i det siste, og har litt rødskjær i pelsen på nakken. Skal også skaffe henne en venninne eller to ganske snart, men er lite lysten på å kjøpe fra dyrebutikken her i byen, så om noen har et tips hadde det vært fint.

Har forresten bestilt et Ferplast Scoiattoli 5. Måtte ut med 2300,- for det på den nærmeste dyrebutikken, men fant ikke noe rimeligere..

Lilly-Marie
Markeringsbehov
Posts: 282
Joined: 17 Feb 2008, 16:05
Location: Rjukan
Contact:

Post by Lilly-Marie »

huff stakars deg...... :cry: trøste klem til deg
Image MVH Koala Jenta & Koala`s Rotter Image
http://www.geocities.com/koalajenta/rottene.html

Marianne
Stjeler mat
Posts: 67
Joined: 23 May 2007, 14:28
Location: Nes i Akershus

Post by Marianne »

Det var leit. Men fint at du vil ha en ny til den du har da :)

miroxx
Sofaspiser
Posts: 146
Joined: 29 Aug 2006, 22:11
Location: Møre og romsdal

Post by miroxx »

Uff ikke noe morsomt å høre i det hele tatt!
en av mine små klarte også å stikke av en gang, den var borte i to uker nesten. vi ante ikke hvor den var og fant det heller aldri ut.
han kom selv frem veldig tynn og sulten. men overlevde og klarte seg fint etter det
Når dere driver å romsterer så mye i letingen kan det hende dere skremmer den, slik at den finner seg et annet lurt sted å være. altså at den forflytter seg etterhvert som dere leter.
Beste er som nevnt før å la ting være som de pleier å la den komme frem av seg selv.


Når det gjelder sykdommer.
Du sa jo at den første dere hadde var syk. Og at du mistenker at den nyeste du har også har blitt det.
ta å vent en stund før du skaffer deg nye venninner til den nyeste slik at den ikke smitter de også!

Lykke til med å finne rotta! den kommer nok tilbake skal du se :D
Vi krysser alle fingre å poter her!
_ Kaja _ :D

toril80

Post by toril80 »

Har du funnet rotta di enda? :rottehode:

Post Reply