Navnforslag til mine søte små?

Generelt om rotter, spørsmål om rotter som ikke passer inn under de andre kategoriene

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Max
Pinky
Posts: 4
Joined: 26 Mar 2016, 00:06
Kjønn: Kvinne

Navnforslag til mine søte små?

Post by Max »

Nå har gjengen her vokst enda en uke, og fyller 3 uker i morgen! Og neste uke er jeg nødt til å velge hvilke som blir hos meg :sjokka: Jeg har allerede bestemt meg for 2 stykker, det er en hvit jente og en hvit/blå jente (vet ikke fargebetegnelsen, jeg vet det heter kappetegnet eller broka på kaniner men rotter er jeg blank på :blrp: ) Det er 3 blå i kullet, 2 vet jeg er jenter men den siste er jeg litt usikker på. De har litt forskjellig hvit tegning under magen, også er det en liten størrelsesforskjell på dem. Jeg TROR jeg har falt for den minste av dem, men vil vente til neste uke for å se an personlighetene litt mer :dån:

Mammaen er en heeeerlig skapning, hun er så nysgjerrig og kontaktsøkende - og kysser meg på hånden hver gang jeg stikker den inn. I går fikk hun løpe seg en runde på hyllene på rotterommet, og elsket det! Hun har jeg døpt Mille <3 De tre andre aaaner jeg ikke hva skal hete enda derimot, etterspør derfor navneforslag, altså 3 jentenavn. De må gjerne være tema-navn, men vil ikke ha noe "klisse-navn", det må være litt ordentlige navn :jepp:

Legger ved bilder jeg tok av dem i går!

Her er Mille:

Image

Image

Image

Image

Image

Jente nr 1 (denne skal jeg beholde).

Image

Image

Image

Jente nr 2 (denne skal jeg beholde).

Image

Image

Image

Jente nr 3 (den minste av de blå).

Image

Image

Image

Jente nr 4

Image

Image

Jente nr 5 (en av de blå)

Image

Image

Image

Jente nr 6

Image

Image

Image

Jente nr 7 (en av de blå), litt usikker på kjønn

Image

Image

Image

Image

Ooog til slutt, den eneste gutten i kullet (med mindre hvis en blå er gutt da):

Image

Image

Image

Så, kom med 3 forslag til jentenavn! :boing: :boing: :boing:

Hardy Rats
Sofaspiser
Posts: 193
Joined: 09 Sep 2014, 16:56

Re: Navnforslag til mine søte små?

Post by Hardy Rats »

Jeg har selv M-navn som burtema, og siden du allerede har Mille, kanskje du også skal ha M-navn! Du kan f.eks ha Mille, Mira, Malin og Mette :giggle: Og den hvite og blå du har heter hooded på "rottespråk" :ratgreen:
~Marcy, Muffins, Moon, Mira, Magic, Aero, Bubbles, Bulma, Chelsea, Mim, Delta~

Max
Pinky
Posts: 4
Joined: 26 Mar 2016, 00:06
Kjønn: Kvinne

Re: Navnforslag til mine søte små?

Post by Max »

Kom ikke akkurat mange navneforslag her da, hehe... Takk for at du foreslo noen Cliarra :)

Jeg satt meg ned med dem i fanget nå, har bestemt meg for den minste blå - og ventet på at passende navn skulle ramle inn i hodet mitt (som det alltid gjør til slutt :grin: )

Det ble følgende:

Belle

Image


Mika

Image

Afrodite

Image


Og her er jentene samlet :lovey:

Image

Image

mily
Webmaster
Posts: 673
Joined: 17 Sep 2012, 00:47
Kjønn: Kvinne
Location: Skien/Porsgrunn

Re: Navnforslag til mine søte små?

Post by mily »

Så skjønne :dån:
Hilsen Lush, Sky, Eze, Trøbbel, Rebel & Ryot
<3 Lykke, Sjarm, Gnist, Glød, Lun, Glede, Unik, Rim, Vilje, Storm, Lux, Nova, Khaleesi, Kaos, Ivrig, Olivia, Echo, Korse, Mew, Aspen, Bib, Bandit, Meavy, Micki, Lilo, Pix, Ru, Normal, Link<3

WillyWonka
Alfatryne
Posts: 1910
Joined: 12 Aug 2010, 21:57
Kjønn: Kvinne
Location: Bergen
Contact:

Re: Navnforslag til mine søte små?

Post by WillyWonka »

Princess, pride, hope?

martine, sunniva, violet?

Tripp, trapp, tresko?
Den som er lykkelig, kan ikke stå for tidlig opp <3
<3 Rubin, Beryll, Kløver, Master Splinter, Roger og Viggo <3

http://www.willywonkasrotter.com

Vimsy
Stjeler søppel
Posts: 759
Joined: 20 Jan 2015, 14:08
Kjønn: Kvinne
Contact:

Re: Navnforslag til mine søte små?

Post by Vimsy »

Åh, så søte. Fine navn du fant også. Jeg så denne tråden, men klarte ikke komme på noen, dessverre! :neutral:
---- Ceecii Rotteri ---- Besøk gjerne vår FB-side https://www.facebook.com/CeeciiRattery/

Post Reply