Medlem

Generelt om rotter, spørsmål om rotter som ikke passer inn under de andre kategoriene

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Irene
Gnager på ledninger
Posts: 119
Joined: 22 Apr 2010, 20:12

Medlem

Post by Irene »

Meldte meg inn for noen (mange) år siden, men har ikke betalt noen avgift. Nå vil jeg gjerne gjøre det igjen, men jeg husker ikke mitt medlemsnummer! Hvor kan jeg henvende meg for å få svar på dette ?

Og så tenkte jeg på å anskaffe meg kalenderen for 2014, samtidig som jeg betalte "årsavgift" for neste år, kan jeg gjøre dette samtidig ?


TAKK FOR HJELPA
Lilli, Live & Luna<3
Hvil i fred <3 Mia, Remi, Sofie, Vide, Pernille, Emma & Rikke <3

Tonje Lenore
Alfatryne
Posts: 1847
Joined: 07 Jan 2011, 09:11
Location: Over alt
Contact:

Re: Medlem

Post by Tonje Lenore »

Du kan sende en mail til ntf@tamrotter.com med hele navnet ditt, og om du vil betale for 2014.
Kalenderen må betales separat slik at det ikke blir blandet med noe annet :cheerful:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:


:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:


http://Www.selgerotter.blogg.no

sanca
River avispapir
Posts: 971
Joined: 05 Sep 2011, 11:05
Kjønn: Kvinne
Location: Krokstadelva

Re: Medlem

Post by sanca »

Så fint at du vil bli medlem igjen! :cheer:
Send en mail, som Tonje sier (med navn, adresse, tlfnr, i tilfelle vi ikke har det lenger), og sett inn 100 kr til konto: 1644 24 36855
Vanligvis går det greit å betale flere ting samtidig, så lenge man skriver utførlig i meldingsfeltet hva det er for, skal jeg alltids klare å få notert beløpene riktig ;) . Men vi har ikke satt pris for 2014-kalenderen ennå, derfor blir det vanskelig nå...
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred

sanca
River avispapir
Posts: 971
Joined: 05 Sep 2011, 11:05
Kjønn: Kvinne
Location: Krokstadelva

Re: Medlem

Post by sanca »

Oi, beklager, jeg som ikke er oppdatert! Marit har jo akkurat lagt ut info om neste års kalender, og det er helt greit for meg at du betaler den samtidig, bare merk tydelig :cheer:
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred

Post Reply