Rotte og hund samtidig?

Generelt om rotter, spørsmål om rotter som ikke passer inn under de andre kategoriene

Moderator: Moderatorer

Titovn
Sover i do
Posts: 236
Joined: 18 Jan 2011, 23:39
Kjønn: Kvinne
Location: Vestfold

Re: Rotte og hund samtidig?

Post by Titovn »

Jeg skal ike blande meg inn i hvordan du og samboer løser det, for det virker som dere kommer til å finne en grei løsning på det! :cheer: Men jeg kjenner til det å diskutere veldig først før noe skjer :giggle: Bor me dbestevenninne vår og kjæresten min, og venninna mi og jeg er så dyreintresserte, og kjæresten min er glad i dyr, men ikke på lik nivå som oss, hehe.

Vi har en del dyr her i huset, det er da 3 hunder, 6/8 rotter og i tillegg 22 kaniner :crazybonk: Også er jeg og venninna mi studenter. Men jeg føler at tiden og slikt er noe problem her, vi får bare mindre tid til type kino og slike ting, men nå er vi en del ute å farter på stevner innen hund og kanin og det er jo sosialt! Rottene har også stort bur så jeg ser ikke noe problem at de blir en dag i buret uten lufting da, og de er jo en relativt stor flokk også :cheer: Også har vi fôrhester i to dager i uka :giggle:

Nei for oss fungrere dette veldig bra, men vi er nå også tre personer på dette ansvaret, og vi trives uten tvil. Menj eg syns det er kjepe bra at dere diskutere veldig på dette og jeg tro derfor dere vil finne en god løsning på det! :boing:
If you live among wolves, you have to act like a wolf.

Måtte dere alle kose dere på de evige osteenger - høyt elsket, dypt savnet, men aldri glemt
Kiba Luna Atelah Shax Blue Rebel Mimmi Theodorine Mirax Leah Malin Honey Zenia Zuki Alma Wilma Tundra Una Revanta

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: Rotte og hund samtidig?

Post by Siv M »

her også ble det litt diskusjon når jeg ville ha rotter, siden mann min ikke er noe særlig for rotter i det hele tatt :sarcastic: fikk til slutt lov til å ta til meg my og smurfine fra en annen jente som ikke hadde tid til de lenger, så ble det en ny diskusjon når jeg ville ha to babyer , pga at ikke smurfine skulle bli alene hvis my som var små skrall skulle dø av sykdom, å den lille måtte jo ha noen å leke med når de gamle ikke gidder :giggle: men jeg fikk lov til slutt, det virker kanskje rart at ett voksent menneske ikke skal få lov å bestemme slikt alene, men er viktig at alle er enig når det gjelder å skaffe seg dyr uansett hvilket dyr man velger :smile: Dere finnes sikkert en løsning på det sammen når tiden er inne.

Post Reply