Så gøy

Generelt om rotter, spørsmål om rotter som ikke passer inn under de andre kategoriene

Moderator: Moderatorer

Post Reply
John Arild
Stjeler mat
Posts: 59
Joined: 03 Jan 2012, 16:04
Location: Knapstad, Hobøl, Østfold
Contact:

Så gøy

Post by John Arild »

Hei alle sammen

I går hadde jeg jentene løpende rundt på gulvet for første gang.
Verden ble plutselig veldig mye større og de var høyt og lavt mens jeg løp engstelig etter med lommelykt for å sjekke at ledninger fikk være i fred.
De fikk kose seg på gulvet i et par timer før jeg hentet de tilbake til sofaen.

Prøvde det samme med gutta, men de fant fort ut at jeg var mye tryggere enn det store skumle gulvet.

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: Så gøy

Post by wollf »

så morro for dem :bounce:

Norakul
Sover i do
Posts: 268
Joined: 03 Jan 2012, 17:33
Location: Grue Finnskog

Re: Så gøy

Post by Norakul »

Så gøy :cheerful:

Om mine er løs i stua er det aaaalltid noen som syns det er morsomt under tv-bordet der det er mest ledninger, så mine springer mest løse på rotte-rommet :)
Tim, Tsatsiki, Quartz, Panter, Noldus, Nilus, Felix, Isak, Feng, og Tian :kisses:

WillyWonka
Alfatryne
Posts: 1910
Joined: 12 Aug 2010, 21:57
Kjønn: Kvinne
Location: Bergen
Contact:

Re: Så gøy

Post by WillyWonka »

Jeg har ikke så mange ledninger på gulvet, så akkurat det ville nok gått fint :P men jeg har to stykker som er skvettne. De kommer ikke om jeg roper på dem :D
Den som er lykkelig, kan ikke stå for tidlig opp <3
<3 Rubin, Beryll, Kløver, Master Splinter, Roger og Viggo <3

http://www.willywonkasrotter.com

tantepose
Gammelrotte
Posts: 3541
Joined: 04 Jan 2007, 03:09
Location: møreogromsdal
Contact:

Re: Så gøy

Post by tantepose »

[quoteI]I går hadde jeg jentene løpende rundt på gulvet for første gang.
Verden ble plutselig veldig mye større og de var høyt og lavt mens jeg løp engstelig etter med lommelykt for å sjekke at ledninger fikk være i fred.
De fikk kose seg på gulvet i et par timer før jeg hentet de tilbake til sofaen.

Prøvde det samme med gutta, men de fant fort ut at jeg var mye tryggere enn det store skumle gulvet.[/quote]

Så kjekt. :cheerful: Ja de har nok litt forskjellige interesser. :cheer:
JEG LESER MED SMIL I TANKENE OG SKRIVER MED SMIL OM MUNNEN

www.rottbo.piczo.com

Milla
Stjeler søppel
Posts: 750
Joined: 19 May 2011, 19:29
Kjønn: Kvinne
Location: Drammen

Re: Så gøy

Post by Milla »

:boing: At ledninger skulle være såå spennende!

Mine går løse rundt i nesten hele leiligheten, unntatt soverommet og badet. Mine skal også absolutt bak anlegget der alle ledningene er, men har klart å rottesikre det slik at de ikke kommer seg bak. Nei-trening er veldig godt virkemiddel til å få de til å ikke gjøre enkelte ting. Hadde en lydledning som gikk langs gulvet, så de gikk litt etter denne(spesielt i løpetid)
Men var innom Clas Ohlson og kjøpte lister til å ha ledninger i, satt det langs taket i stedet, så nå er det null problem, og kan trygt la rottene fare rundt i leiligheten litt som dem vil :roflmao: Noe de elsker!

Er ganske underholdende å se rotter løpe og hoppe rundt på gulvet :boing:
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3

Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine

" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "

Post Reply