HJEELP!!

Generelt om rotter, spørsmål om rotter som ikke passer inn under de andre kategoriene

Moderator: Moderatorer

Post Reply
krilo
Pinky
Posts: 26
Joined: 05 Feb 2012, 14:12

HJEELP!!

Post by krilo »

Angående mine nye rotter!! jeg kjøpte de for en uke siden. Jeg ser den ene er større enn den andre og prøver og parre med den mindre! Jeg kjøpte to jenter, men begynner å lure på om det er riktig kjønn de har gitt meg. Når jeg kjenner etter har den bittesmå baler under halen, men ikke noe som er synlig. De er vel rundt 6-7 uker. Er det åpenlyst at den største er en hann?

anni83
Stjeler mat
Posts: 75
Joined: 28 Apr 2012, 17:51
Kjønn: Kvinne
Location: Oslo

Re: HJEELP!!

Post by anni83 »

Uff, så typisk at de på butikken ikke har peiling..trist :kjempetrist:
Tror nok kanskje du må belage deg på at du kanskje har fått en av hver i hus ja.. Ang. str. vet jeg ikke gitt..men lykke til, håper det ordner seg :)

utmeldt

Re: HJEELP!!

Post by utmeldt »

Kan du legge ut bilde av stumpen til den antatte gutten ?
Lettere å bedømme dersom man ser bilde :cheer:

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: HJEELP!!

Post by wollf »

om du ikke ser baller så er det nok to jenter. men jenterotter jukker på hverandre. ofte da den ene har løpetid, det er en måte å vise dominans på akkurat som hunder gjør

krilo
Pinky
Posts: 26
Joined: 05 Feb 2012, 14:12

Re: HJEELP!!

Post by krilo »

Åja! det var greit å vite. nei man ser ikke baller på den i det hele tatt, men om man kjenner etter så kjennes det som en størrelse med en ert, till større. behøver vel ikke legge ut bilde, for det er nok ei jente. ble bare i tvil når den begynte å jokke på den mindre! har aldri sett rottene mine gjøre det før!:)

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: HJEELP!!

Post by wollf »

mine gjør det stadig vekk :flau:

Matmor
Gammelrotte
Posts: 5212
Joined: 10 Apr 2007, 13:35
Location: Sandefjord

Re: HJEELP!!

Post by Matmor »

Jeg har sett jenterotter som er litt lubbne bak, slik at formen kan likne så vidt på to testikler. Men ertestore? Det har de ikke vært. Jeg tror det hadde vært kjekt med et bilde selv om hunner kan jukke på hverandre de også. :|

krilo
Pinky
Posts: 26
Joined: 05 Feb 2012, 14:12

Re: HJEELP!!

Post by krilo »

Jeg tok et bilde nå, men vet ikke hvordan man legger det ut her :flau: Men som sagt så ser man det ikke. kun når jeg kjenner under halerota...

Matmor
Gammelrotte
Posts: 5212
Joined: 10 Apr 2007, 13:35
Location: Sandefjord

Re: HJEELP!!

Post by Matmor »

Der finner du instruksjonene.

Post Reply