Slangemat-rotte..

Generelt om rotter, spørsmål om rotter som ikke passer inn under de andre kategoriene

Moderator: Moderatorer

tantepose
Gammelrotte
Posts: 3541
Joined: 04 Jan 2007, 03:09
Location: møreogromsdal
Contact:

Re: Slangemat-rotte..

Post by tantepose »

Lurte jeg også på.....
JEG LESER MED SMIL I TANKENE OG SKRIVER MED SMIL OM MUNNEN

www.rottbo.piczo.com

Lillelunde
Sover i do
Posts: 265
Joined: 21 Nov 2010, 15:30
Location: Stavanger, Rogaland

Re: Slangemat-rotte..

Post by Lillelunde »

har sendt pm, vil ikke sette navnet offentlig, de er jo skikkelig flink med fisker, men når det kommer til pelsdyr er de helt på trynet!
Benedicte med 6 søte haler
Lola, Blomst, Flora, Betty, Snuski og Erling

Lillelunde
Sover i do
Posts: 265
Joined: 21 Nov 2010, 15:30
Location: Stavanger, Rogaland

Re: Slangemat-rotte..

Post by Lillelunde »

Forresten! :grin: Han kommer i hus i morgen når jeg kommer hjem fra skolen! Skal på jobb rett etter skolen idag så er ikke hjemme før i 9 tiden, kjenner at jeg gleder meg :cheerful: Har snakket med broren min om rotta, han har faktisk bodd ganske greit hos han, buret står på en varmematte, han skifter vann daglig, har alltid mat, store klatremuligheter og et hus med masse tøy i, men her får han det ennå mer luksus :grin: :grin: Lurer bare på hvordan det skal gå med han når han kommer hit, han har biti broren min et par ganger, men overlever nok et par bitt, hadde jo Cupcake som bet meg flerne ganger til dagen :crazy:
Benedicte med 6 søte haler
Lola, Blomst, Flora, Betty, Snuski og Erling

tantepose
Gammelrotte
Posts: 3541
Joined: 04 Jan 2007, 03:09
Location: møreogromsdal
Contact:

Re: Slangemat-rotte..

Post by tantepose »

Bra med erfaring.... :wink:
JEG LESER MED SMIL I TANKENE OG SKRIVER MED SMIL OM MUNNEN

www.rottbo.piczo.com

Larm
Gammelrotte
Posts: 4127
Joined: 16 Jun 2008, 21:14
Location: Bergen
Contact:

Re: Slangemat-rotte..

Post by Larm »

tantepose wrote:Bra med erfaring.... :wink:
Helt sant :cheer:
Lisbeth
Rigel, Miro, Chino, Lillegutt, Ludvig, Sølvgutten og Dumbus
Chara, Mumrik, SilkeGnafs, Venus, MiniRult, Batgirl, Bambi, Sharma, Lillefot, Blaze, Aurora, Lille Prikk, Pippi og Ronja
http://www.rattus.no" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mystic.no" onclick="window.open(this.href);return false;

Lillelunde
Sover i do
Posts: 265
Joined: 21 Nov 2010, 15:30
Location: Stavanger, Rogaland

Re: Slangemat-rotte..

Post by Lillelunde »

Jepp! Dette blir den tredje rotta som biter, den første var vellykket og den andre ble bare værre, satser på at det går bra med gutten min! Sitter å tenker på navn, vet ikke helt hva jeg skal kalle han, Lucky kanskje? Var jo nokså heldig som slapp unna å bli slangemat!
Benedicte med 6 søte haler
Lola, Blomst, Flora, Betty, Snuski og Erling

sanca
River avispapir
Posts: 971
Joined: 05 Sep 2011, 11:05
Kjønn: Kvinne
Location: Krokstadelva

Re: Slangemat-rotte..

Post by sanca »

Han er veldig heldig som får komme til deg! :cheer: At han skal kastreres har vel ingen innvirkning på bitingen, den skjer vel sikkert pga nervøsitet? Tipper han blir den godgutten jeg, når han endelig får trygghet i tilværelsen :happy:
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: Slangemat-rotte..

Post by wollf »

snake :rofl:

Lillelunde
Sover i do
Posts: 265
Joined: 21 Nov 2010, 15:30
Location: Stavanger, Rogaland

Re: Slangemat-rotte..

Post by Lillelunde »

Er det jeg satser på, Sanca! :grin: Klarer ikke å vente lenger nå, vil bare ha han i hus med en gang! Skal vente i et par uker før jeg kastrerer han tenker jeg, få han litt roligere og tryggere på meg, ha han i genseren og gi han godbiter, slik han skjønner at jeg ikke er her for å skade han! Og så blir det vel litt skummelt for han å komme i et nytt hus, så forsvinner manndommen hans samme dagen! :nottelling: Prisen på kastreringen kom rundt 700, så var ikke så ille, betalte jo 1200 for å fjerne jursvults! Gleder meg så!
Haha, snake ja.. Hadde jo passet bra! Det ble med i vurderingen nå i alle fall! :cheer:
Benedicte med 6 søte haler
Lola, Blomst, Flora, Betty, Snuski og Erling

sanca
River avispapir
Posts: 971
Joined: 05 Sep 2011, 11:05
Kjønn: Kvinne
Location: Krokstadelva

Re: Slangemat-rotte..

Post by sanca »

Snake, -ja det var utrolig bra forslag wollf :nottelling: :happy:
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred

Lillelunde
Sover i do
Posts: 265
Joined: 21 Nov 2010, 15:30
Location: Stavanger, Rogaland

Re: Slangemat-rotte..

Post by Lillelunde »

Image
Tittei! Lillegutt i hus, tror ikke han kan være mer enn 2-3 mnd, han er knøttliten i forhold til jentene. Han er utrolig snill, har ikke bitt meg og spiser som en gris! Kjempesnill og søt er han, tror han kommer til å bli en skikkelig koserotte :grin:
Benedicte med 6 søte haler
Lola, Blomst, Flora, Betty, Snuski og Erling

Lyngrottene
River avispapir
Posts: 995
Joined: 29 Jun 2009, 21:38
Location: Rygge/Moss
Contact:

Re: Slangemat-rotte..

Post by Lyngrottene »

En så skjønn liten gutt <3 En liten heldiggris :D
Hilsen oss og våre 7 snart 9 bartetotter :D - Nå med Oppdatert hjemmeside ♥
R.I.P. englene våre, dere er dypt savnet <3

It's better to have loved and lost... Than never too have loved a rat before!!

Lillelunde
Sover i do
Posts: 265
Joined: 21 Nov 2010, 15:30
Location: Stavanger, Rogaland

Re: Slangemat-rotte..

Post by Lillelunde »

Er helt forelsket i han :lovey: Er jo min første rottegutt, har hatt jenterotter siden 2005, aldri likt gutter pga ballene, haha.. men han er jo sååå deilig, klarer ikke å slutte å kysse den deilige rottemagen :kisses: :kisses:
Benedicte med 6 søte haler
Lola, Blomst, Flora, Betty, Snuski og Erling

Niana
Alfatryne
Posts: 1021
Joined: 02 Jan 2011, 03:20
Kjønn: Kvinne
Location: Oslo

Re: Slangemat-rotte..

Post by Niana »

Lillelunde wrote:Er helt forelsket i han :lovey: Er jo min første rottegutt, har hatt jenterotter siden 2005, aldri likt gutter pga ballene, haha.. men han er jo sååå deilig, klarer ikke å slutte å kysse den deilige rottemagen :kisses: :kisses:
Man lærer seg fort å overse ballene, eller å le av dem når de er det eneste som henger ut av hengekøya mens rotta sover :nottelling:
Cecilie med Heike, Killi og Theon/Reek

R.I.P Guttene mine

Lillelunde
Sover i do
Posts: 265
Joined: 21 Nov 2010, 15:30
Location: Stavanger, Rogaland

Re: Slangemat-rotte..

Post by Lillelunde »

Uceninde wrote:
Lillelunde wrote:Er helt forelsket i han :lovey: Er jo min første rottegutt, har hatt jenterotter siden 2005, aldri likt gutter pga ballene, haha.. men han er jo sååå deilig, klarer ikke å slutte å kysse den deilige rottemagen :kisses: :kisses:
Man lærer seg fort å overse ballene, eller å le av dem når de er det eneste som henger ut av hengekøya mens rotta sover :nottelling:
Håper det iallefall! Får jo helt sjokk, han sovnet på skulderen min og måtte jo såklart ha bilde av han da, og eneste som viste var ballene :sarcastic: Er jo så vandt med å ha jenterotter man kan ta bilde av i alle vinkler :nottelling: Men han er jo skikkelig kosegutt allerede! Skjønner ikke at jeg aldri har hatt en gutt før!
Benedicte med 6 søte haler
Lola, Blomst, Flora, Betty, Snuski og Erling

Post Reply