Omplassering nå eller senere?

Generelt om rotter, spørsmål om rotter som ikke passer inn under de andre kategoriene

Moderator: Moderatorer

tantepose
Gammelrotte
Posts: 3541
Joined: 04 Jan 2007, 03:09
Location: møreogromsdal
Contact:

Re: Omplassering nå eller senere?

Post by tantepose »

Hehehe,husverter er en egen art... :nottelling: (Ja nå kan jeg le,men har hatt min del av dem,mye sitter ennå igjen..... :justice: )
JEG LESER MED SMIL I TANKENE OG SKRIVER MED SMIL OM MUNNEN

www.rottbo.piczo.com

sanca
River avispapir
Posts: 971
Joined: 05 Sep 2011, 11:05
Kjønn: Kvinne
Location: Krokstadelva

Re: Omplassering nå eller senere?

Post by sanca »

Det er en lei situasjon! Vi leier ut leilighet i annenetasje av det huset vi selv bor i. Han som leier der nå kommer aldri i verden til å skaffe seg dyr :nottelling: (kjenner ham godt, kompis av mannen min). Men hvis vi om en stund må ut på markedet for å finne ny leietaker, tror jeg jeg ville blitt litt i tvil om leietakerne i det hele tatt var til å stole på, hvis de ikke på forhånd hadde vært ærlige om dyra sine. Hvis jeg plutselig fikk se dem bære inn en sekk med fôr etc, og jeg ikke visste det var dyr der :sjokkert: :nottelling:

Vi har ikke i leiekontrakten at vi ikke vil ha dyr (for det kan man jo faktisk ikke nekte), men vi har i kontrakten at vi ønsker at man hører med oss før man skaffer kjæledyr. Jeg tror jeg ville vært åpen for hva som helst av dyr, kanskje litt skeptisk til hund, pga bjeffing. Skjønner ærlig talt ikke hvorfor så mange er redd for å leie ut til noen med dyr. Synes det faktisk sier noe positivt om en person at man er dyrekjær og ønsker å bruke tid og penger på å ta seg av et dyr. Om evt dyr skulle gnage og ødelegge noe i leiligheten, er det jo i slike tilfeller man har depositum! Men vi er kanskje greie utleiere sånn sett, og har ikke veldig fancy og nyoppusset leilighet heller...
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred

Post Reply