Tilbyr vinterferie/påskepass hanrotter

Generelt om rotter, spørsmål om rotter som ikke passer inn under de andre kategoriene

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Matmor
Gammelrotte
Posts: 5212
Joined: 10 Apr 2007, 13:35
Location: Sandefjord

Tilbyr vinterferie/påskepass hanrotter

Post by Matmor »

Hvis det er noen som leter etter pass til hanrotter i vinterferien eller påskeferien har jeg kapasitet. Jeg har stående et ledig Brio Mini med god plass til tre rotter, og greit nok for fire i en ferie. Det er dessuten plass nok i rottebua til å sette inn f.eks. en FuretXL hvis du har noe slikt.

Betingelsene er at
1) rottene blir fraktet til Sandefjord og hentet her, (Det hender vi skal innover til Oslo, eller til Larvik, Tønsberg eller Horten, og da kan jeg selvsagt ta med, men det er vanskelig å love noe.)
2) at det er hanner som jeg i alle fall kan forsøke å lufte sammen med mine egne hanner (går det ikke så går det ikke, men kan jeg spare meg for en ekstra lufterunde hver dag så gjør jeg det!)
3) rottene kommer med eget fór
4) vi lager en skriftlig avtale om oppholdets lengde, og framgangsmåte ved eventuelt veterinærbesøk
5) rottene ikke har kjente, smittsomme sykdommer når de kommer
6) depositum kr. 600,- for å kunne ta et veterinærbesøk, dersom det mot formodning skulle bli nødvendig

Ut over det skal jeg ikke ha noe for jobben, og depositumet blir selvsagt returnert hvis det ikke blir bruk for det.

Post Reply