Rotter igjen etter 5 år uten.

Generelt om rotter, spørsmål om rotter som ikke passer inn under de andre kategoriene

Moderator: Moderatorer

Skaubytroll
Alfatryne
Posts: 1741
Joined: 12 Feb 2004, 20:29
Location: Enebakk

Re: Rotter igjen etter 5 år uten.

Post by Skaubytroll »

Uceninde wrote:Her er en video av Swarley og Pippin :)
Det var første gangen noen av dem klatrer frivillig opp i hengekøya :lovey:

http://www.youtube.com/watch?v=ZJXSBBC0f-E
(Jeg fant ikke ut hvordan jeg fikk lagt det ut som et klipp, og ikke en link)
Hihi så nydelige de er :D
Skaubytrollets rotteri
NTF Nettbutikk
Mat og strø av ypperste kvalitet.

Niana
Alfatryne
Posts: 1021
Joined: 02 Jan 2011, 03:20
Kjønn: Kvinne
Location: Oslo

Re: Rotter igjen etter 5 år uten.

Post by Niana »

Skaubytroll wrote: Men nå vet vi jo ikke hva disse her rottene veier da... Veeeldig vanskelig å gjette vekt utifra bilder.
Jeg var i butikken 14.desember, og da var rottene 9 dager. Noe som må bety at de er født 5.desember. 4 uker og 3 dager i dag.

Og det jeg mente med lettvekter var at de kanskje ikke nødvendigvis veier like mye som en rottebaby fra oppdretter, ikke at de er knøttsmå.
Merkelig hvordan jeg får vite av en person igjennom et forum hvor gamle rottene mine er, mens de i butikken sa "snart fire uker" :P

Vel, jeg får ikke veid dem nå heller. Men de kjennes ikke unormalt tynne, og de virker veldig friske og raske i hvert fall. Pippin er litt større en Swarley, men begge er aktive, lekne. Overraskende sosiale til butikkdyr å være, de spiser bra, klatrer og utforsker, sover godt både i min genser og i buret sitt :cheerful:
Cecilie med Heike, Killi og Theon/Reek

R.I.P Guttene mine

Niana
Alfatryne
Posts: 1021
Joined: 02 Jan 2011, 03:20
Kjønn: Kvinne
Location: Oslo

Re: Rotter igjen etter 5 år uten.

Post by Niana »

Skaubytroll wrote:
Uceninde wrote:Her er en video av Swarley og Pippin :)
Det var første gangen noen av dem klatrer frivillig opp i hengekøya :lovey:

http://www.youtube.com/watch?v=ZJXSBBC0f-E
(Jeg fant ikke ut hvordan jeg fikk lagt det ut som et klipp, og ikke en link)
Hihi så nydelige de er :D
Skjønne guttene mine <3
Cecilie med Heike, Killi og Theon/Reek

R.I.P Guttene mine

Skaubytroll
Alfatryne
Posts: 1741
Joined: 12 Feb 2004, 20:29
Location: Enebakk

Re: Rotter igjen etter 5 år uten.

Post by Skaubytroll »

Uceninde wrote: Merkelig hvordan jeg får vite av en person igjennom et forum hvor gamle rottene mine er, mens de i butikken sa "snart fire uker" :P

Vel, jeg får ikke veid dem nå heller. Men de kjennes ikke unormalt tynne, og de virker veldig friske og raske i hvert fall. Pippin er litt større en Swarley, men begge er aktive, lekne. Overraskende sosiale til butikkdyr å være, de spiser bra, klatrer og utforsker, sover godt både i min genser og i buret sitt :cheerful:
Ja, det kan du si... Men nå har jeg tilogmed dobbeltsjekket i nettbanken min når jeg var der sist, og det jeg skrev stemmer...

Og jeg ble så betatt av de da de var små, jeg tror nok jeg ville sett forskjell om de var 9 dager eller 4dager da jeg var der - for det skjer veldig mye med rottene på de 5 dagene der... ;)

Jeg syns rottene dine ser ut som de er akkurat så fine som dine rotter skal være :aww:
Skaubytrollets rotteri
NTF Nettbutikk
Mat og strø av ypperste kvalitet.

Niana
Alfatryne
Posts: 1021
Joined: 02 Jan 2011, 03:20
Kjønn: Kvinne
Location: Oslo

Re: Rotter igjen etter 5 år uten.

Post by Niana »

Skaubytroll wrote:
Uceninde wrote: Merkelig hvordan jeg får vite av en person igjennom et forum hvor gamle rottene mine er, mens de i butikken sa "snart fire uker" :P

Vel, jeg får ikke veid dem nå heller. Men de kjennes ikke unormalt tynne, og de virker veldig friske og raske i hvert fall. Pippin er litt større en Swarley, men begge er aktive, lekne. Overraskende sosiale til butikkdyr å være, de spiser bra, klatrer og utforsker, sover godt både i min genser og i buret sitt :cheerful:
Ja, det kan du si... Men nå har jeg tilogmed dobbeltsjekket i nettbanken min når jeg var der sist, og det jeg skrev stemmer...

Og jeg ble så betatt av de da de var små, jeg tror nok jeg ville sett forskjell om de var 9 dager eller 4dager da jeg var der - for det skjer veldig mye med rottene på de 5 dagene der... ;)

Jeg syns rottene dine ser ut som de er akkurat så fine som dine rotter skal være :aww:
Ja, jeg kan tenke meg det skjer mye veldig fort når de er så små, jeg stoler på at den alderen du sier stemmer :cheerful:
Cecilie med Heike, Killi og Theon/Reek

R.I.P Guttene mine

Stine
Gammelrotte
Posts: 3372
Joined: 10 Aug 2008, 23:52
Kjønn: Kvinne
Location: Trondheim
Contact:

Re: Rotter igjen etter 5 år uten.

Post by Stine »

Nå tror jeg at jeg har sett syner, for jeg synes jeg så en plass at de veide 60 gr her i tråden :cheer: .. Haha :crazy:
Stine

Sjekk ut hjemmesiden:

http://www.rugratzz.webs.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Post Reply