Ny på forum! :)

Generelt om rotter, spørsmål om rotter som ikke passer inn under de andre kategoriene

Moderator: Moderatorer

Post Reply
rattie19
Sofaspiser
Posts: 147
Joined: 30 Sep 2010, 15:34
Location: Sola

Ny på forum! :)

Post by rattie19 »

Heihei alle sammen!
Jeg er ei jente på 19 år, bor på Sola/Stavanger, og har en forkjærlighet for dyr. Har hatt ei rotte før, og måtte igår si farvel til mine to gutter som jeg hadde i 3 mnd. De var voksne, hadde ikke blitt håndtert i det hele tatt før, og etter gjentatte forsøk flere ganger om dagen, så måtte jeg tenke på deres beste -enten et liv i bur og frykt, eller en fin avslutning på livet.
Jeg følte et tomrom etter Peter og Pan, så idag dro jeg til dyrebutikken (det er ingen oppdrettere i nærheten..:/), og fikk med hjem to søte jenterotter:) Jeg vil tippe de er 6-8 uker gamle (ja, de på butikken har så dårlig peiling at jeg nesten ble sint...!!). De er nyskjerrige og klatrer mye, men får noen nyseanfall. Krysser fingrene for at de ikke drar på sykdommer som butikk-dyr ofte har :/

Så ja, ville si heihei! Har lest masse på forumet og andre nettsider, og dere prater masse om RM1/3. Hvem skal jeg ta kontakt med for å kjøpe en kg? Har for tiden "rat nature"-standardgreiene fra butikken, for det er det eneste de hadde. Vil at rottene mine skal ha et fint og langt liv, ergo trenger ordentlig fòr :goofy:

MissGuardian

Re: Ny på forum! :)

Post by MissGuardian »

Tror du må vente til nettbutikken her er åpen:)
Jeg venter i alle fall spent så jeg kan få tak i.. Mine elsker det! :cheer:
Velkommen hit :cheer:
Er ofte rotter til omplassering her inne også..

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: Ny på forum! :)

Post by wollf »

snart;)

Skaubytroll
Alfatryne
Posts: 1741
Joined: 12 Feb 2004, 20:29
Location: Enebakk

Re: Ny på forum! :)

Post by Skaubytroll »

Gratulerer med to småjenter, og velkommen hit :D
Skaubytrollets rotteri
NTF Nettbutikk
Mat og strø av ypperste kvalitet.

renya
Webmaster
Posts: 966
Joined: 14 Apr 2008, 01:18
Kjønn: Kvinne
Location: Austafor sol og vestafor måne

Re: Ny på forum! :)

Post by renya »

Velkommen velkommen!
Ronny er ei rotte
- det er ei dame forresten.

Post Reply