aksepott og brage

Det gamle rottekullforumet, denne delen er nå låst.

Moderator: Moderatorer

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Post by wollf »

jeg vet ikke. hørte da ikke noe. men har tenkt utrolig mye igjennom dette kullet og har vært mye frem og tilbake. men jeg synes at de 2 kommer til å bli et kjempe match..... er synd ingen andre er enig her da. men nå har jeg fått svar i allefall på om noen var interessert eller ikke. så tror jeg avlyser dette da

Sedra
Bygger bol
Posts: 454
Joined: 24 Aug 2004, 21:12
Location: Nedre Eiker, 22år

Post by Sedra »

Husk det eksiterer pm :D
Og når det er en i familien sm er blitt kastrert for dårlig oppførsel og bitt, er det ikke noen perfect match...

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Post by wollf »

jeg trodde denne saken var blitt oppklart jeg. gå å les på hjemmesiden hennes da. der står jo hele forklaringen på historien. dere her inne bør jo vite til nå at en klinkekule kan fort bli en jumbojet på 2 sek her.
vet godt hva som er sagt rundt romeo, men har møtt rotta og sett han med andre og det er ikke det store monsteret som alle skulle ha det til.

ainapb
Stjeler mat
Posts: 56
Joined: 06 Jan 2009, 22:51
Location: elverum

Post by ainapb »

En plass må man begynne. Og på de nye blir foreldrene askepott og brage. og da blir det bakgrunnen for de nye små :D
Da Starter man med en ny stamtavle ifra nå... INGEN har stamtavler helt bak uannsett og det er sikkert mange som har av bare foreldrene og- eller besteforeldre til sine små. så hva er problemet å starte stamtavle nå. de nye vil da ha stamtavle med sine foreldre på ^^

:bravo:

Sedra
Bygger bol
Posts: 454
Joined: 24 Aug 2004, 21:12
Location: Nedre Eiker, 22år

Post by Sedra »

Hvorfor begynne på bånn når det er mange flotte rotter der ute?

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Post by wollf »

fått masse gode råd nå av folk, så velger å trekke meg tilbake og heller prøve på nytt en annen gang. er litt godt å få tips også da

kikky
Gammelrotte
Posts: 3483
Joined: 24 Jun 2005, 19:13
Kjønn: Ikke oppgitt
Location: vestfold
Contact:

Post by kikky »

Da stenger jeg tråden?
Anexet med tottebasser og corgis frøkner.

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Post by wollf »

JA :bravo:

ainapb
Stjeler mat
Posts: 56
Joined: 06 Jan 2009, 22:51
Location: elverum

Post by ainapb »

brage og askepott er to flotte rotter md god omsorg og de er rolige, helt fantastiske sjeler.. Og de kommer til å få fantastiske unger sammen.. De kommer til å takle mors og farsrollen perfekt. selv om det ikke er stamtavle på brage vil ikke det si at han er mindre verdt fordet. Men hovedsaken er at det kommer til å nå bli stamtavle på de små.
Selv om det er fine og flotte rotter der ute vil ikke det si at alle har stamtavler som er særlig lengre enn besteforeldre..

:D

Sedra
Bygger bol
Posts: 454
Joined: 24 Aug 2004, 21:12
Location: Nedre Eiker, 22år

Post by Sedra »

Men blir ikke noe kull :)

Locked