Mock Mink og Pearl, lækre, slaskede rotter

Det gamle rottekullforumet, denne delen er nå låst.

Moderator: Moderatorer

Lilly-Marie
Markeringsbehov
Posts: 282
Joined: 17 Feb 2008, 16:05
Location: Rjukan
Contact:

Post by Lilly-Marie »

jeg er også intr om noen får noen til norge :)
Image MVH Koala Jenta & Koala`s Rotter Image
http://www.geocities.com/koalajenta/rottene.html

Sigge

Post by Sigge »

Hope har veer lige nu. Jeg havde hende lige oppe, og jeg mærkede tydeligt, at hun har udvidelsesveer, og at hun pustee imellem hver af dem. :bravo:

Så hun er igang, nu kan jeg jo ikke gå iseng...typisk det skal være her om natten. :lol:

torasrotter
Gammelrotte
Posts: 2871
Joined: 07 Jan 2008, 15:04
Location: Kristiansand
Contact:

Post by torasrotter »

å såå sjov :bravo: :spise:
A soft answer turns away wrath, but a harsh word stirs up anger..
http://sites.google.com/site/rotteslottet/home
Mail: karmas_rattery@hotmail.com
Dizzy, Chanel, Sangha, Siddharta, Fosil & Kevay * Percy & Sheldon

Rosalinda
Pinglerotte
Posts: 33
Joined: 10 Apr 2008, 18:43
Location: Trondheim

Post by Rosalinda »

oj, oj :D Så gøy! Er kjempespent på dette kullet :spise:

Stine
Gammelrotte
Posts: 3372
Joined: 10 Aug 2008, 23:52
Kjønn: Kvinne
Location: Trondheim
Contact:

Post by Stine »

Har det blitt noe iløpet av natten? :spise:

Sigge

Post by Sigge »

Nej, hun er ligesom gået lidt istå igen. Jeg har fjernet hendes gamle rede i nat, da den var våd af tis, og hun har fået friske avisstrimler, og hun har allerede lavet en ny flot rede, men hun går ligesom rundt og graver lidt idag og sidder stille og puster lidt. Hun er ikke spor træt, så jeg er ikek bekymret over, at hun ikke har født endnu. :D

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Post by wollf »

ååååå.... er så spendt. har fått papirene fra mat tilsynet og alt. klarer snart ikke å vente mer

Sigge

Post by Sigge »

Det sker ligesom ikke rigtig noget.

Hun har det fint, bortset fra at hun er blevet lidt forkølet, men jeg har en del træk herhjemme, pt, pga. vores varmepumpe er røget, så vi fyrer i brændeovn, og derfor skifter varmen tit.

Måske havde hun plukveer i lørdags, men hun gik jo sammen med Legolas i 7 dage, fordi jeg ville være sikker, så hun kan reelt være blevet drægtig efter d. 10. oktober, og det betyder at hun måske først er 21 dage henne på fredag.
Jeg kan mærke liv derinde, men også en hård klump, så måske ligger der en der er død og spærrer for udgangen.

Jeg har haft hende oppe tit og masseret hende på ryg og mave. Hun gnasker tænder, popper øjne, og nede i buret, spiser hun gulerødder, agurker, vindruer, gnaverblanding, drikker grød, med ekstra kalktilskud og vitaminer, og lægger sig så ind i huset. Men hun virker ikek træt eller syg, så måske skal jeg bare vente og se. ;)

Christi
Bygger bol
Posts: 469
Joined: 14 Mar 2008, 15:09
Location: Oslo
Contact:

Post by Christi »

Med den appetitten høres det ikke ut som om hun lider, i hvertfall :)
Har ingen schnuskier for tiden :(..RIP Alfi,Frederikke,Fredrik,Gunnar,Benny,Sam & Harry; alltid i hjertet mitt.

Locked