OTO X kuld - Russian silver og american blue dumbo doublerex

Det gamle rottekullforumet, denne delen er nå låst.

Moderator: Moderatorer

Locked
Pirats
Stjeler mat
Posts: 68
Joined: 23 Sep 2008, 12:34
Location: Danmark
Contact:

OTO X kuld - Russian silver og american blue dumbo doublerex

Post by Pirats »

Der er godt nok et stykke tid til, men hvis alt går som jeg forventer, så vil denne parring blive en realitet. Parret vil så blive sat sammen på min og Pussyshredder's fødselsdag den 3/12. Dette vil blive en ren dumbo dobbeltrex parring, så det ser jeg meget frem til at opleve, da det ikke er noget jeg har prøvet at have før.

Image Image
Fulde navn » OTO Queiron
Fødselsdato » 15.02.08
Fænotype » American blue berkshire dumbo doublerex
Genotype » a/a g/g D/d H/h du/du Re/Re
Helbred » Sund og rask
Rang » Lav
Kort om rotten » Queiron er opdrættet her hos Odense Tamrotte Opdræt. Hun er en rigtig skulderotte. Hun er favorit blandt de fleste af mine besøgende, fordi hun ser så bøvet ud, men også fordi hun har et dejligt sind. Hendes vægt ligger på omkring 370 gram.

Image Image
Fulde navn » OTO Pussyshredder
Fødselsdato » 03.12.07
Fænotype » Russian silver self dumbo doublerex
Genotype » a/a g/g d/d H/H du/du Re/Re
Helbred » Sund og rask
Rang » Mellem
Kort om rotten » Pussyshredder er også opdrættet her hos Odense Tamrotte Opdræt. Han er stor, fed og så elsker han at ligge i timevis på skødet og blive nusset. Han er alle tiders kælerotte. Der er lidt tvivl om hvorvidt han er doublerex, men jeg mener personligt at hans pels er alt for kort, til at være rex. Han er desuden med alderen begyndt at se agoutibaseret ud! Jeg ved ikke lige hvad der sker for ham, men parringen vil jo vise, hvad han er.

Vi forventer som sædvanligt blide og kælende unger, men i følgende varianter:
Farver » American blue og russian silver
Aftegninger » Self og berkshire
Pels » Doublerex
Ører » Dumbo
Øjne » Sorte

Det er muligt at blive skrevet op til en unge allerede nu. Dette kan ske ved at rette henvendelse til contact@missgore.com, hvor du så får tilsendt et reservationsskema.
Prisen for en unge er 200,-/stk. Ved køb af mere end 2 kan der aftales en pris.
I prisen er stamtavle og købskontrakt inkluderet.

[STAMTAVLE] [NAVNETEMA]
http://www.petpile.dk
PetPile
Hengekøyer, huler og senger til dine rotter

Locked