tAkker=) jo jeg har nettside.. men jeg må betale for at den.. og det har jeg ikke gjort.. derfor kn dere ikke se hjemme siden min. Vurderer å lage en ny side der jeg ikke trenger å betale for.
er uten nett så er ikke mye inne men jeg lurte ¨på hvorfår det virker planlagt? er det ikke sånn at noen så det da det skjedde? eller er leste jeg ikke riktig ? hehe
jo, har skrevet TYDELIG om at jeg ike var der og så hva som skjedde,men Gutta i huset så hva som skjedde.. Ops kull og er noe jeg ikke får gjort noe med. :rottehode:
Må bare si at Synne er utrolig pen og har et veldig kult navn Søt, søt, søt! Skjønner litt mere hva du mener nå, ja Du var jo ikke der! Var ikke meningen å være frekk hvis du oppfatta det sånn
Igjen: Lykke masse til Det er ekstremt morro med babysser
Hilsen Karen, Cilla, Parvati og Gulla
KO's oppdrett Nesodden www.kosoppdrett.piczo.com
15 år - 09/05-09
*Deler av tråden er moderert og flere innlegg er fjernet. Vi viser til forumreglene:
NTF oppfordrer alle til å være høflige, vise god folkeskikk, og opptre lignende som dere ville gjort i diskusjoner ansikt til ansikt.
Det er ikke tillatt å skrive på krenkende, nedsettende eller injurierende vis, om noe individ, kjent eller ukjent. Det er heller ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum.
Nå er det snart hun skal føde.. 5 juni var da det skjedde, så kan ikke være så veldig lenge til.. men hun har ikke fått så veldig stor mage enda..Hun har mistet håret i en ring rundt brystvortene og blitt litt pæreformet..
nå har det gått 22 dager,men hun har ikke særlig stor mage:S men den er litt pæreformet blitt og hun viser jo tegn til graviditet..
kanskje hun bare får noen få? :