Ops kull<-----
Moderator: Moderatorer
Ops kull<-----
Min lille synne er blitt gravid..
var ikke meningen å bruke henne nå.. planen var å planlegge litt først. men nå har det sånn at rottene bor hjemme hos kjæresten, han har en kompis som leier der og de er ofte hos rottene. glemmer støtt og stadig å lukke igjen burene..
Men denne gangen har dem latt buret til ei vennindes ene hann rotta(som jeg passer på) og skippern som holdt han med selskap og jenteburet oppe..
Hun fikk parret seg med en russian blue berkshire dumbo rex som er et og et halvt år gammel og skippern som er Glatthåret,toppøret Hooded og 1 år gammel. Moren til skippern er Dobbelrex og dumbo bærer.
Foreldrene er heldigvis snille og gode og ingen sykdommer eller aggressivitet.
Skippern ble født med ett øye! han er den mest roligste rotta jeg har:)
Stor og kraftig nakke.
[/code][/url]
Synne^^
Skippern^^
Jeg har ikke hatt mulighet til å ta bilde av Sorkatus som er Russian blue dumbo rex.. for han er ikke min.
Men kan bli spennende å se åssen ungene blir=)
var ikke meningen å bruke henne nå.. planen var å planlegge litt først. men nå har det sånn at rottene bor hjemme hos kjæresten, han har en kompis som leier der og de er ofte hos rottene. glemmer støtt og stadig å lukke igjen burene..
Men denne gangen har dem latt buret til ei vennindes ene hann rotta(som jeg passer på) og skippern som holdt han med selskap og jenteburet oppe..
Hun fikk parret seg med en russian blue berkshire dumbo rex som er et og et halvt år gammel og skippern som er Glatthåret,toppøret Hooded og 1 år gammel. Moren til skippern er Dobbelrex og dumbo bærer.
Foreldrene er heldigvis snille og gode og ingen sykdommer eller aggressivitet.
Skippern ble født med ett øye! han er den mest roligste rotta jeg har:)
Stor og kraftig nakke.
[/code][/url]
Synne^^
Skippern^^
Jeg har ikke hatt mulighet til å ta bilde av Sorkatus som er Russian blue dumbo rex.. for han er ikke min.
Men kan bli spennende å se åssen ungene blir=)
Hilsen Heidi
Lykke til Når er det termin? :rottehode:
Hilsen Karen, Cilla, Parvati og Gulla
KO's oppdrett Nesodden
www.kosoppdrett.piczo.com
15 år - 09/05-09
KO's oppdrett Nesodden
15 år - 09/05-09
Jeg vet at moren tok et lite hopp fra buret og landet på siden når hun var gravid .. og akkurat da ble lille skippern truffet da... hun var ca 2 uker på vei da det skjedde. Jeg er ganske sikker på dt. han viser ingen tegn til noe.
Hvordan jeg vet Synne ble parret med de to hannene? vel.. Kjæresten og kompisen hans som var der og fortalte meg alt. regner med at dem ikke tuller med slikt
Synne har fått form på magen sin, og blitt slapp.. så er ganske stor sjangse for at hun er blitt gravid--
Hvordan jeg vet Synne ble parret med de to hannene? vel.. Kjæresten og kompisen hans som var der og fortalte meg alt. regner med at dem ikke tuller med slikt
Synne har fått form på magen sin, og blitt slapp.. så er ganske stor sjangse for at hun er blitt gravid--
Hilsen Heidi
Søt
Hilsen Karen, Cilla, Parvati og Gulla
KO's oppdrett Nesodden
15 år - 09/05-09
KO's oppdrett Nesodden
15 år - 09/05-09
Åhhhhh.. Hun er jo såå pen da
Du kunne ikke fortalt litt mer om helse og bakgrunn til disse rottene da?
Har du forressten en fungerende nettside?
Du kunne ikke fortalt litt mer om helse og bakgrunn til disse rottene da?
Har du forressten en fungerende nettside?
Kamilla ~ rotteløs for øyeblikket
Hvil i fred
Sølve - 17.09-07 - 04.11-08
Spot - 03.06.07 - 08.12-08
Fordbert - 03.06.07 - 05.2009
Pac-Man - 06.08.12 - 20.09.2013
Hvil i fred
Sølve - 17.09-07 - 04.11-08
Spot - 03.06.07 - 08.12-08
Fordbert - 03.06.07 - 05.2009
Pac-Man - 06.08.12 - 20.09.2013