Dolly og Pippi sine kull
Moderator: Moderatorer
Aner ikke. Gubben og jentungen tror de ser det, men jeg er slett ikke sikker de har rett.Renya wrote:ajaj, eg får så lyst å ta på!
Har du nokon aning om kor mange jenter vs gutar det er? Burde väre mulig å "gjette" seg fram litt no?
De er aldeles nydelige, gjett om det skal bli mye kosing fremover :sol:
Så skjønne! Gled dere masse til 4-ukers alderen, da blir det masse hopp og sprell fra morgen til kveld Syns dette er den kuleste perioden med ungene !
Hilsen Karen, Cilla, Parvati og Gulla
KO's oppdrett Nesodden
www.kosoppdrett.piczo.com
15 år - 09/05-09
KO's oppdrett Nesodden
www.kosoppdrett.piczo.com
15 år - 09/05-09
-
- Markeringsbehov
Noen bilder. Har ikke bilder av hver enkelt lille krabat, siden de er så mange. Og kameraet er så vanskelig å ta bilder med, for har jeg på blitz, så blir de for lyse, uten blitz, blir de uklare. Så bildene gjør ikke alltid ungene rett, bare så det er sagt
Har lagt særlig vekt på å ta bilder av de mørke gutta, som Renya kanskje vil ha
Har lagt særlig vekt på å ta bilder av de mørke gutta, som Renya kanskje vil ha
-
- River avispapir
Så søte små tutte lutte mutte rottes snuter
Hilsen Miriam, Ruth og Chili.
http://miljams-tamrotter.piczo.com
http://miljams-tamrotter.piczo.com
De nederste blir nok noen hvite, vil jeg tro. Noen blir sikkert som Dolly, hvite/blå/grå, eller vil den fargen blekne, tro? Ser ut som alle de har røde øyneRenya wrote:ååååh sjå dei små halane!! næmmen så nydelig!
Kva slags farge blir det på dei små lyse snuppedurane på det nederste bildet montro?
Det ser så herlig ut å være rotte i ein stor haug!
De er så artige nå, kryper rundt overalt. Inn i rør, klatrer opp, detter ned, prøver å ta puppen til mamma, uansett om mamma vil eller ikke, hehe. Full fart i begge bur. Pippi sine er mye roligere enn Dolly sine, men de virker mer lodden i pelsen. Nå er de en dag eldre, men vet ikke om det har noe å si. :rottehode: