Hjelp?

Rotter er flokkdyr og trenger burkamerater. Her postes spørsmål om introduksjoner.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Yasmin403
Pinky
Posts: 4
Joined: 04 Aug 2014, 02:04
Kjønn: Kvinne

Hjelp?

Post by Yasmin403 »

Hei! Jeg har en dumbojente på snart 2 år, og har fått inn en ny en på ca 1. Men fortsatt etter å ha stått en stund ved siden av hverandre, byttet på leker, og har møttes utenfor buret, går det alltid gale inne i buret. Den nye angriper den gamle, til tross for at hun gjør null motstand. Hun angriper mens hun allerede ligger på rygg. I den gamles bur. Utenfor buret vil ikke den gamle ha noe med den nye og gjøre, istedetet legger hun seg på fanget mitt som alltid. Den nye kan komme å lukte å plukke uten at hun bryr seg. Ikke er noen av dem agressive heller, helt til de kommer inn i et av burene, da angriper den nye. Er det noen som har noen tips eller råd ?
Også lurer jeg på en ting, er det ikke den gamle som skal sette den nye på plass, og ikke omvendt?
Nå har jo det å kose med meg alltid vært første prioriteten hennes siden hun var liten, men jeg trodde det kom til å forandre seg litt når hun hadde hun nye å utforske?

Post Reply