Keiko har fått 4 venner!!!!

Rotter er flokkdyr og trenger burkamerater. Her postes spørsmål om introduksjoner.

Moderator: Moderatorer

Locked
LILO
Hamstrer mat
Posts: 383
Joined: 01 Nov 2005, 11:34
Location: Sandnes

Keiko har fått 4 venner!!!!

Post by LILO »

Alenegutten min Keiko, som jeg hadde gitt opp å introdusere med noen(fordi han prylte alle som kom i hans vei) har fått seg 4 nye venner! :D :D I går lot jeg de to nye guttene springe på sofaen sammen med to andre små på snart 3 mndr. Dette gikk veldig bra, så jeg hentet Keiko og satte han også sammen med de. Dette gikk over all forventning, så jeg stjal buret til jentene, og satte alle 5 guttene inni der(det er ganske så stort), så satte jeg meg ved siden av og bare observerte. Måtte gripe inn etpar ganger da keiko var litt for hard med den ene nye, for han er så liten, stakkar. Jeg dro med meg buret hvor enn jeg gikk, og endte med å sovne på sofaen med buret ved siden av meg. Våknet en gang i natt, og måtte blåse¨på Keiko, trodde han var død(har noen merkelige sovestillinger av og til, så det er ikke første gangen) Da sov han ved siden av en annen, og når jeg våknet for litt siden, lå han godt inntil 3 av de andre, så nå må vel kanskje jentene ha nytt bur, for her skal de 5 bo.

Ble så glad da jeg så Keiko sove med andre rotter, det har han aldri gjort før, så nå er forhåpentligvis tiden som alenerotte over for min gode Keiko :bravo: :bravo:

Skal prøve å hjelpe en kunde i dag, med introduksjon av 2 hannrotter, en på ca 6 mnd, og vår(butikkens) Ziczac på 3,5 mnd. Hun skal låne han med hjem for å prøve å introdusere dem, men går det ikke, har jeg sagt hun kan komme tilbake med han. Han var egentlig ikke til salgs, men går dette, så får hun kjøpe han. Føles nesten som å gi fra seg en privat rotte, er såå glad i han. Men håper det går bra, han får det godt der, hvertfall...

§ RatGirl §
Gammelrotte
Posts: 3108
Joined: 14 Feb 2004, 17:48
Location: Oslo
Contact:

Post by § RatGirl § »

:bravo: :D Ingen vil være alene, alle (iallfall 99,5%) liker å ha selskap! Selv om det kanskje ikke alltid virker sånn, uheldigvis.

Julie Erlandsen
Stjeler søppel
Posts: 739
Joined: 13 Apr 2005, 12:49
Contact:

Post by Julie Erlandsen »

SÅÅÅ koselig å høre!
:bravo: :bravo: :bravo:
God helg!
Julie

Locked