Kosebiter på teppet?

Om rottenes temperament og personlighet.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
WillyWonka
Alfatryne
Posts: 1910
Joined: 12 Aug 2010, 21:57
Kjønn: Kvinne
Location: Bergen
Contact:

Kosebiter på teppet?

Post by WillyWonka »

Torvald, den nye rotta jeg henta på torsdagen..
Når han ligger å koser, biter han hull i teppet jeg har over sofaen.. Når han lå på puta, beit han hull i den også :P
Ser ut som han gjør det når han ligger å koser seg. Noen som har vært bortig det?
Den som er lykkelig, kan ikke stå for tidlig opp <3
<3 Rubin, Beryll, Kløver, Master Splinter, Roger og Viggo <3

http://www.willywonkasrotter.com

Sara Syversen
Stjeler søppel
Posts: 789
Joined: 29 Sep 2013, 23:37
Kjønn: Kvinne
Location: Østfold
Contact:

Re: Kosebiter på teppet?

Post by Sara Syversen »

Jaa ;) hehe. Spesielt skjer det her når jeg har fått nye inn. Da er dem ekstra ekstra på det å ta å føle på ting med tenna her.
Men Karstein har hatt en ting for putene her. Det har gitt seg nå heldighvis. Men fikk noen hilsninger her og der i førsten. Også sofaen men dem har jeg snudd så det synes ikke. hehe.

Siden vi har utetider mest på soveromsgulvet så kommer dem seg jo opp i senga innimellom også. Ja har prøvd sengeteppe. men dem kommer sge under uansett.
Men ja. Karstein likte spesielt disse putene grunnet dem loet litt. Så har kjøpt andre som fikk være litt mer i fred ihvertfall.
Image

Karstein på vei til The crime scene

Image

Image

Ellers har jeg alltid noe ekstra løs fleece i det ene hjørnet under trappa i buret her dem liker godt å Knaske på mens dem sover.
Hull etter hull er det i dem pledda. Men det sparer meg litt for at dem ødelegger hengekøyene da ihvertfall.

Her hadde Berit jobba hardt se.
Image

Det hvite er Lambi tørkerull. Dem henter det å ligger å knasker å river på også.
Image


Beklager hvis jeg spammer for mye med bilder. Hehe. Men ja Når Betsy, Berit og Bella var små så hadde jeg et pelspledd i sofaen som dem alltid falt til ro i. Det var fleece på ene siden. Det ble faktisk alltid tygd der husker jeg.
Har kjøpt et nytt rottepledd nå også som er dems i sofaen.
Image

Image


Er vell litt større tygge behov når dem sover ?? Virker som det klør. Spesielt på dem små.
Turid her pleier faktisk gå å stable flere epletrepinner forran køya si der hun skal sove. Vær eneste kveld gjør hun dette. Jeg er vel bare glad for at det er dem hun liker å ikke baare gyver rett løs på køyene.

Image
Image
Image
Image
A life is a life no matter how small

Rottenøstene jeg har nå heter : Ruth, Ester, Dorthe og Charline.
Alle som har vandret over regnbuebroen er høyt elsket og vil aldri bli glemt. Love Rescues <3
https://www.youtube.com/user/TheNameSara

malap
Klatrer på møblene
Posts: 551
Joined: 08 Apr 2015, 21:37
Kjønn: Kvinne
Location: Hedmark
Contact:

Re: Kosebiter på teppet?

Post by malap »

Så mange fine bilder Sara :cheerful:

Jeg og tolker det som "kosebiting", ser an situasjonen. Høres ut som det er kos i tilfellet ditt :cheerful:
Noen kan jo sikkert gjøre det av frustrasjon også, eller for å roe seg selv ned slik som hunder kan gjøre ved å sutte på pledd bla.
Malena

Post Reply