snuser kastraten i stasen

Om rottenes temperament og personlighet.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Anniken.HH
Stjeler søppel
Posts: 731
Joined: 05 Oct 2012, 16:14
Location: Vestfold

snuser kastraten i stasen

Post by Anniken.HH »

Så Stripa driver på med å snuse Sirius noe kraftig i stasen, gjerne stikker han snuta langt under for å få et ordentlig godt sniff.
Han kan til tider løpe etter Sirius - følge etter i godt trav - med mål å få dette gode sniffet.
Eller er forholdet mellom dem godt. De vasker hverandre og slapper av sammen, ingen jaging eller slossing.
Diesel har nylig blitt med i introduksjonen, og alt jeg har merket er at Sirius er litt mer på vakt, liker seg litt mer i høyden, men det hjelper seg også. Diesel driver ikke å snuser på Sirius på denne måten.

Hva er det Stripa driver med? Jeg kan ikke si at jeg har sett han gjøre dette i noen større grad i tidligere introduksjoner med intakte hanner.
Prøver han å finne ut om Sirius er jente eller gutt? :nottelling:
http://morellen.blogg.no/" onclick="window.open(this.href);return false;

Grønnsåpe-Nitro-Glukose-Jackpott-Pepper-Mal-Firefly-Pilot

Sov godt
Mustang, Småen, Stormgrå, Skygge, Sirius, Gunnar Peon, Diesel, Stripa, Einstein, Mose, Bolivar, Gex, Lav, Radagast, Percy

Matmor
Gammelrotte
Posts: 5212
Joined: 10 Apr 2007, 13:35
Location: Sandefjord

Re: snuser kastraten i stasen

Post by Matmor »

Sirius lukter ikke Sirius lenger - og dessuten lukter han "mer jente" enn før. Ikke så rart da at Stripa er nyskjerrig og ikke kan gi seg helt. Det er forskjell på hvordan andre hannrotter takler kastrater. Hos meg har det ikke vært problemer, men jeg har hørt om andre som har måttet plassere kastratene med hunner for at de ikke skulle bli trakassert av andre hanner. Forhåpentligvis er det mest nyhetens interesse som får Stripa til å være etter Sirius for tiden.

Anniken.HH
Stjeler søppel
Posts: 731
Joined: 05 Oct 2012, 16:14
Location: Vestfold

Re: snuser kastraten i stasen

Post by Anniken.HH »

hihi, da skal han bare få lov til å holde på :nottelling:

Takk for raskt svar!
http://morellen.blogg.no/" onclick="window.open(this.href);return false;

Grønnsåpe-Nitro-Glukose-Jackpott-Pepper-Mal-Firefly-Pilot

Sov godt
Mustang, Småen, Stormgrå, Skygge, Sirius, Gunnar Peon, Diesel, Stripa, Einstein, Mose, Bolivar, Gex, Lav, Radagast, Percy

Post Reply