Rotta tisser på meg

Om rottenes temperament og personlighet.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Vilde
Pinky
Posts: 12
Joined: 26 Mar 2013, 02:18

Rotta tisser på meg

Post by Vilde »

Den nye jenta mi har de siste dagene begynt å tisse på meg hver gang jeg tar henne ut av buret. Ganske kjedelig! Og mamma blir ikke så glad når hun må vaske så mye klær etter meg. :flau: Hun virker veldig glad og trygg sånn ellers. Det er ikke akkurat lite hun tisser heller. Blir en ganske god dam ut av det. Siste gangen nå satt jeg på gulvet og hun krøp uskyldig opp i fanget mitt for å så sette seg ned å tisse. Er dette fordi hun er en baby som ikke klarer å holde seg eller er det helt vanlig? Kan jeg gjøre noe med det? :huh: Hilsen en nybegynner.

tantepose
Gammelrotte
Posts: 3541
Joined: 04 Jan 2007, 03:09
Location: møreogromsdal
Contact:

Re: Rotta tisser på meg

Post by tantepose »

Ja det er helt vanlig at unge rotter tisser.Det lureste er om du har noen "rotteklær" du kan bruke når du koser med rottene. :cheerful:
JEG LESER MED SMIL I TANKENE OG SKRIVER MED SMIL OM MUNNEN

www.rottbo.piczo.com

Vilde
Pinky
Posts: 12
Joined: 26 Mar 2013, 02:18

Re: Rotta tisser på meg

Post by Vilde »

Ja, jeg får vell bare dra frem en gammel genser eller noe slikt fra skapet! :jepp:

Huskyrotta
Pinky
Posts: 5
Joined: 02 Apr 2013, 22:08

Re: Rotta tisser på meg

Post by Huskyrotta »

Min voksne rotte, Elvis tisser overalt men bare for markering, så det er stadig frem med vaskekluten :cheerful:

Vilde
Pinky
Posts: 12
Joined: 26 Mar 2013, 02:18

Re: Rotta tisser på meg

Post by Vilde »

Da hadde nok mamma fått anfall! :grin: Heldigvis har jeg et stort soverom. Aldri om jeg tørr å slippe henne i stua nede. Da måtte nok rotta ha flyttet ganske rask hvis hun hadde tisset i skinnsofaen. o-o

Huskyrotta
Pinky
Posts: 5
Joined: 02 Apr 2013, 22:08

Re: Rotta tisser på meg

Post by Huskyrotta »

Hehe, Elvis tisser på den og han, men vasker den etterpå :smile2:

Post Reply