Mammadalt?

Om rottenes temperament og personlighet.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
mily
Webmaster
Posts: 673
Joined: 17 Sep 2012, 00:47
Kjønn: Kvinne
Location: Skien/Porsgrunn

Mammadalt?

Post by mily »

Hei,
Jeg har to rotter på et halvt år og to nye på snart seks uker. De flyttet raskt sammen etter at jeg fikk de og den ene nye dulter hele tia etter storesøstrene sine og sover ganske ofte sammen med dem. Hu andre derimot vil heller være med meg enn rotte familien sin, hu sover som regel alene (ikke alltid, noen ganger med søstra) kommer ut av hengekøya så fort hu hører meg, å står å gnager på barene å vil helst sitte på skulderen hele tia, er jo egentlig kjempe søtt men vil jo helst at hun skal føle at hu kan være med de andre rottene også...... Noen som har vært borti dette før og har noen råd? :hæ:

*fortvilet rottemamma* :hmmm:
Hilsen Lush, Sky, Eze, Trøbbel, Rebel & Ryot
<3 Lykke, Sjarm, Gnist, Glød, Lun, Glede, Unik, Rim, Vilje, Storm, Lux, Nova, Khaleesi, Kaos, Ivrig, Olivia, Echo, Korse, Mew, Aspen, Bib, Bandit, Meavy, Micki, Lilo, Pix, Ru, Normal, Link<3

tantepose
Gammelrotte
Posts: 3541
Joined: 04 Jan 2007, 03:09
Location: møreogromsdal
Contact:

Re: Mammadalt?

Post by tantepose »

Du er da heldig! :cheerful: Disse rottene som har valgt "meg" har vært mine største skatter!Nyt det og la henne være sammen med deg så mye som mulig,et rotteliv er kort.... :love:
JEG LESER MED SMIL I TANKENE OG SKRIVER MED SMIL OM MUNNEN

www.rottbo.piczo.com

mily
Webmaster
Posts: 673
Joined: 17 Sep 2012, 00:47
Kjønn: Kvinne
Location: Skien/Porsgrunn

Re: Mammadalt?

Post by mily »

Er jo alltid koselig med en mammadalt får bare håpe hu vil være mer med de andre tottene etterhvert, slik at hu alltid har noen å kose med, tror ikke jeg får plass i hengekøya hennes altså :giggle:
Hilsen Lush, Sky, Eze, Trøbbel, Rebel & Ryot
<3 Lykke, Sjarm, Gnist, Glød, Lun, Glede, Unik, Rim, Vilje, Storm, Lux, Nova, Khaleesi, Kaos, Ivrig, Olivia, Echo, Korse, Mew, Aspen, Bib, Bandit, Meavy, Micki, Lilo, Pix, Ru, Normal, Link<3

Norakul
Sover i do
Posts: 268
Joined: 03 Jan 2012, 17:33
Location: Grue Finnskog

Re: Mammadalt?

Post by Norakul »

mily wrote:Er jo alltid koselig med en mammadalt får bare håpe hu vil være mer med de andre tottene etterhvert, slik at hu alltid har noen å kose med, tror ikke jeg får plass i hengekøya hennes altså :giggle:
:nottelling:
Tim, Tsatsiki, Quartz, Panter, Noldus, Nilus, Felix, Isak, Feng, og Tian :kisses:

mily
Webmaster
Posts: 673
Joined: 17 Sep 2012, 00:47
Kjønn: Kvinne
Location: Skien/Porsgrunn

Re: Mammadalt?

Post by mily »

Idag til morran lå alle tottene mine endelig sammen i samme hengekøye :roflmao: im soooo happy
Hilsen Lush, Sky, Eze, Trøbbel, Rebel & Ryot
<3 Lykke, Sjarm, Gnist, Glød, Lun, Glede, Unik, Rim, Vilje, Storm, Lux, Nova, Khaleesi, Kaos, Ivrig, Olivia, Echo, Korse, Mew, Aspen, Bib, Bandit, Meavy, Micki, Lilo, Pix, Ru, Normal, Link<3

Post Reply