RM1 og RM3
Moderator: Moderatorer
-
- Gammelrotte
Re: RM1 og RM3
HAHA jeg kan ikke ha leita serlig godt ser jegSkaubytroll wrote:viewtopic.php?f=1&t=12345

Tusen takk!

Tusen takk! Da tenker jeg at jeg kjøper 3 kg, så har jeg rikelig!Skaubytroll wrote:2kg RM3 vil rekke til rottene er 4 mnd vil jeg tro. Så er det opp til deg om du vil fôre med RM3 eller RM1 til de er 6mnd...Etter 6mnd er det best med RM1.
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred
-
- Gammelrotte
Det er bra 
Du sender bare en mail til skaubytrollet@gmail.com med medlemsnummer, hva du vil ha og fullt navn og adresse

Du sender bare en mail til skaubytrollet@gmail.com med medlemsnummer, hva du vil ha og fullt navn og adresse

Takk, det skal jeg gjøre! :cheerful:Skaubytroll wrote:Det er bra
Et hjem uten rotter er... trist...
Da skal jeg bestille 5 kg RM1 , bare jeg får riktig pris på alt av Helene Hunlun :cheerful: akkurat sendt mail til henne
regner med at 5 kg til 4 jente rotter holder en god stund, siden det er bra med næring i denne maten så blir de fortere mett, gjør sikkert i fra seg mindre å maten varer lenger, er bare veldig spent på tilvenningen de må ha. De på 15 uker har aldri fått den rm maten før å de store ville ikke ha den sist, å jeg ga opp for fort med tilvenningen. :klaskepanne: Nå skal vi prøve igjen.
regner med at 5 kg til 4 jente rotter holder en god stund, siden det er bra med næring i denne maten så blir de fortere mett, gjør sikkert i fra seg mindre å maten varer lenger, er bare veldig spent på tilvenningen de må ha. De på 15 uker har aldri fått den rm maten før å de store ville ikke ha den sist, å jeg ga opp for fort med tilvenningen. :klaskepanne: Nå skal vi prøve igjen.
Hvis det var et forsøk på å skrive etternavnet mitt, så er det HomlundSiv M wrote:Da skal jeg bestille 5 kg RM1 , bare jeg får riktig pris på alt av Helene Hunlun :cheerful: akkurat sendt mail til henne

Du har fått svar på mail, men ellers står priser på for, frakt og emballasje her:
viewtopic.php?f=1&t=12345

Helene
Med Navi, Pinky, Emily, Alice, Tillitt, Guinea, Betty og Alva
Navistar's Rotteoppdrett
Hjemmeside: http://www.navistars.net

Navistar's Rotteoppdrett
Hvis det var et forsøk på å skrive etternavnet mitt, så er det HomlundHeleneH wrote:Hvis det var et forsøk på å skrive etternavnet mitt, så er det HomlundSiv M wrote:Da skal jeg bestille 5 kg RM1 , bare jeg får riktig pris på alt av Helene Hunlun :cheerful: akkurat sendt mail til henne
Du har fått svar på mail, men ellers står priser på for, frakt og emballasje her:
oi beklager :flau: skal ikke gjenta seg, hehe :rød: har svart deg på mail
hvordan skal jeg tilvenne de den nye maten når den kommer ?
Da har jeg bestilt og betalt for 5 kg RM1 mat til jentene mine :cheerful: bare å vente 1 uke eller 2 da
Hei igjen jeg har akkurat kjøpt en baby totte på litt over 6 uker nå,(født 10/3-13)
Å lurte på kan hun få Rm1 mat hvis jeg gir henne litt barne mat ved siden av ? eller må jeg kjøpe en pose med rm3 til henne.? Hun er bare vant med noe av maten de solgte i butikken der da, rat nature eller rat complete.
Å lurte på kan hun få Rm1 mat hvis jeg gir henne litt barne mat ved siden av ? eller må jeg kjøpe en pose med rm3 til henne.? Hun er bare vant med noe av maten de solgte i butikken der da, rat nature eller rat complete.
Du kan godt gi RM1 og tileggsfore på proteinrik mat ved siden av. Egg, tunsfisk, kylling osv er gode proteinkilder.
Helene
Navistar's Rotteoppdrett

Navistar's Rotteoppdrett
ok da skal jeg gjøre det, takk for svar :cheerful:HeleneH wrote:Du kan godt gi RM1 og tileggsfore på proteinrik mat ved siden av. Egg, tunsfisk, kylling osv er gode proteinkilder.
Så... èn sekk med RM1/RM3 holder i et år til ca 4 rotter? :hæ: Går den ikke ut på dato, da? :hmmm:
Jaggu ikke dyrt med bra fõr til tottene!
Jaggu ikke dyrt med bra fõr til tottene!

~ Mishka ~ Eron ~ Brus Willi ~ Mus Lee ~ Arnold Ratnegger ~
så lenge du holder det tett for luft og fuktighet så skal det vist gå bra, jeg kjøpte 5 kg for noen mnd siden tror det var før jul i fjor å jeg har igjen minst 2 kg av den , sparer mange penger ja