Jeg kan sjekke ut hvilken dato det står på de sekkene jeg har her nå, men jeg vet at fôret holder seg fint i minst 6 mnd etter den oppgitte datoen og, så det skal normalt sett ikke være et problem med datoen altså
Takk så vet jeg det. Da er det mer fordel å kjøpe 2 sekker da med tanke på porto.
Hvilken type for er det jeg skal ha da rm1 eller rm3?
12 kg er jo bedre enn 2 kg som man får kjøpt på butikken så ser jo det er mer for pengene da.
Kommer sikkert en bestilling når lønna kommer
Vil fôret overleve vis jeg har det i kjelleren i en lufttett fôrboks, tror du?
Det tar for mye plass i leiligheten til at jeg kan ha det oppe, men hadde vært kjekt å kunne ha det i kjelleren og tatt opp litt og litt av gangen :cheerful:
Noen som har peiling på hvor lenge en 12kg sekk vil vare til en liten gruppe på tre jenter, evt. snart to? Med tanke på at det mest sannsynlig er rett under et år til jeg ikke har rotter mer, vil det være unødvendig å kjøpe veldig mye..
Jeg henter mine to rottegutter på 5 uker om et par uker Har tenkt å bestille RM3 til dem. Men hvor mange kg tror dere jeg trenger? Det kommer jo an på hvor mye de spiser i måneden, og hvor mange måneder de bør ha RM1 før jeg kan gå over til RM1. Vil tro at det er å overdrive litt å bestille en hel sekk på 12,5kg til to små som bare skal spise det i noen måneder :nottelling: Noen synspunkter?
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred
2kg RM3 vil rekke til rottene er 4 mnd vil jeg tro. Så er det opp til deg om du vil fôre med RM3 eller RM1 til de er 6mnd...Etter 6mnd er det best med RM1.
umm.. beklager å bare skyte inn her med et spm som sikkert er spurt hundre ganger :bashful: men kan jeg finne portopriser noen steder her inne ?
har lett etter dem men fant ikke....