RM
Moderator: Moderatorer
-
- Alfatryne
Re: RM
Jeg spurte som privatperson, og forklarte situasjonen i Norge. Her er svaret jeg fikk:
Dear Marit,
Thank you for your enquiry and apologies for the delayed response.
It is no problem to order direct from us at all or we also have a distributor in Norway called Scanbur on info-no@scanbur.eu and +4767062920.
Please do not hesitate to contact me if you would like to order direct.
Best regards,
Gemma Catlin
Sales Office Manager
Special Diets Services
P.O.Box 705, Witham, Essex. CM83AD - UK
Så hvorfor Scanbur har dene strikte salgspolitikken, skjønner jeg ikke. Deres svar var at NTF kunne kjøpe - aller nådigst! Jeg skal finne ut priser og hvilke firma de sender med.
Dear Marit,
It is no problem to order direct from us at all or we also have a distributor in Norway called Scanbur on info-no@scanbur.eu and +4767062920.
Best regards,
Gemma Catlin
Sales Office Manager
Special Diets Services
Så hvorfor Scanbur har dene strikte salgspolitikken, skjønner jeg ikke. Deres svar var at NTF kunne kjøpe - aller nådigst! Jeg skal finne ut priser og hvilke firma de sender med.
"Man er aldri for liten til å gjøre store ting."
Dumbus, Odin, Brage, Asbjørn, Odd, Freddie, Dobby, Sirius, Bernt, Birk, Ravn, Teodor og Oliver
Dere som ikke er her lenger - poteavtrykkene vil for alltid stå i hjertet...
Dumbus, Odin, Brage, Asbjørn, Odd, Freddie, Dobby, Sirius, Bernt, Birk, Ravn, Teodor og Oliver
Dere som ikke er her lenger - poteavtrykkene vil for alltid stå i hjertet...
håper fremdeles du ønsker å stille til valg. ntf trenger deg og vi trenger en person som har så mye erfaring som degMarit Fosen wrote:Jeg spurte som privatperson, og forklarte situasjonen i Norge. Her er svaret jeg fikk:
Dear Marit,
Best regards,
Gemma Catlin
Sales Office Manager
Special Diets Services
Last edited by sanca on 22 Dec 2013, 12:35, edited 1 time in total.
Reason: siteringsfeil...
Reason: siteringsfeil...
-
- River avispapir
- Kjønn: Kvinne
Marit Fosen :
Deler du ut kontakt info til de ?
Jeg har nå oxo lagret meg på ntf som medlem for å få tak i foret for rottene mine.
Men nett butikken er jo nede
Hvem har nå å kan selge ?
Deler du ut kontakt info til de ?
Jeg har nå oxo lagret meg på ntf som medlem for å få tak i foret for rottene mine.
Men nett butikken er jo nede

Hvem har nå å kan selge ?
-
- varamedlem
Jeg har mer enn jeg trenger selv av både RM1 og RM3. Kan gjerne dele med noen mens vi venter på nettbutikken :cheer:
-
- River avispapir
- Kjønn: Kvinne
Så bra. Kjøper gjerne en RM1. Hvor mye blir det for en pose med frakt ?
A life is a life no matter how small
Rottenøstene jeg har nå heter : Ruth, Ester, Dorthe og Charline.
Alle som har vandret over regnbuebroen er høyt elsket og vil aldri bli glemt. Love Rescues <3
https://www.youtube.com/user/TheNameSara
Rottenøstene jeg har nå heter : Ruth, Ester, Dorthe og Charline.
Alle som har vandret over regnbuebroen er høyt elsket og vil aldri bli glemt. Love Rescues <3
https://www.youtube.com/user/TheNameSara
-
- varamedlem
Er det noen som skal kjøre bil fra Osloområdet over til Bergen ifbm årsmøtet? Er det ikke isåfall lurt om noen (f.eks meg :cheer: ) henter ut noen sekker RM på lageret og sender med over? Sikkert noen her i Osloområdet som ønsker seg en sekk også....