gratis smaks prøve

Lurer du på hva en rotte bør og ikke bør spise?

Moderator: Moderatorer

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

gratis smaks prøve

Post by Siv M »

Hei er det mulig å kunne få gratis smaks prøver i posten av RM maten ? Jeg har prøvd det en gang før kjøpte 1 kg pose, men de store ville ikke ha den , ga opp for fort å ga bort maten til en som bruker den, nå har jeg to små på 14 uker også som kanskje ville få smaken på RM maten, å da kanskje de store tar etter, tenkte jeg på , de får rat complete maten nå posene er små , litt over 1 kilo å koster 200 kr.

HildeT
Sover i do
Posts: 203
Joined: 08 Aug 2012, 12:56
Kjønn: Kvinne
Location: Kongsberg

Re: gratis smaks prøve

Post by HildeT »

Dette er jeg også intressert i, men jeg kan godt betale litt for det også :cheerful:

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: gratis smaks prøve

Post by Siv M »

jeg kan betale frakten :cheerful: om jeg kan få en gratis prøve pose, dumt å betale dyrt om de nekter å spise det :bleh:

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: gratis smaks prøve

Post by wollf »

vi selger jo en kg sekker da:) det går jo ann å kjøpe en slik å se om de vil ha

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: gratis smaks prøve

Post by Siv M »

wollf wrote:vi selger jo en kg sekker da:) det går jo ann å kjøpe en slik å se om de vil ha
Jeg kjøpte det en gang før å de store bare lekte med bitene , men tror jeg kanskje ga opp for fort i tilvenningen til maten
sanca fikk med seg resten da hun kom med buret jeg kjøpte av henne :bleh:

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: gratis smaks prøve

Post by Siv M »

synes det er litt dyrt å kjøpe stor sekk å få den sendt i posten :thhpt: hvor lenge vil en 12,5 kg sekk vare til 4 jenter :huh: å kan de på 14 uker få RM1 :hæ: Hadde vært fint om noen kunne vært behjelpelig med frakten også hvis jeg kjøper stor sekk etter hvert, bor i Halden så frakt prisen blir litt dyr i posten vil jeg tro, kommer på nesten 800 kr fant jeg ut sist :shocked: da vil jeg heller betale litt bensin penger for den som i så fall kan kjøre den hjem til meg.

BlackNenne
Betarotte
Posts: 687
Joined: 22 Aug 2007, 06:32
Location: Tau/Stavanger

Re: gratis smaks prøve

Post by BlackNenne »

Frakten på en sekk RM er fryktelig dyr, men selv med frakt, er kiloprisen mye lavere enn alt annet for jeg har sett i dyrebutikken, og er i tillegg mye drøyere syns jeg. Så slipper man i tillegg maset med å måtte ta seg til dyrebutikken og kjøpe en kilo her og en kilo der.
Det er en stor "engangsum", men en sekk holder leeenge, særlig når de får andre godsaker i tillegg. For meg er det ikke et spørsmål en gang. :cheerful: Jeg skjønner egentlig ikke skepsisen.. :blrp:

BlackNenne
Betarotte
Posts: 687
Joined: 22 Aug 2007, 06:32
Location: Tau/Stavanger

Re: gratis smaks prøve

Post by BlackNenne »

800kr (inkl frakt) delt på 12,5 kg gir en kilopris på 64kr. Det syns jeg sannelig ikke er ille. :cheerful:

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: gratis smaks prøve

Post by Siv M »

Synes det er dyrt jeg hvis jeg må betale det hver mnd, 1000 kr nesten men nå er det spørsmål om hvor lenge en sekk varer da, hvis den varer i 2 mnd så er det ikke så dyrt igjen liksom, :thhpt:

Niana
Alfatryne
Posts: 1021
Joined: 02 Jan 2011, 03:20
Kjønn: Kvinne
Location: Oslo

Re: gratis smaks prøve

Post by Niana »

Hvis rottene dine spiser en sekk på 12,5kg på en måned lurer jeg fælt på hva slags monsterrotter du har, Siv :roflmao:
Cecilie med Heike, Killi og Theon/Reek

R.I.P Guttene mine

BlackNenne
Betarotte
Posts: 687
Joined: 22 Aug 2007, 06:32
Location: Tau/Stavanger

Re: gratis smaks prøve

Post by BlackNenne »

Hver måned? 4 rotter spiser da ikke over 12 kg på en måned.
Jeg tipper sekken varer borti mot et år, om ikke mer. Veldig vanskelig å svare på, for det kommer an på hvor mye godsaker de får utenom.

HildeT
Sover i do
Posts: 203
Joined: 08 Aug 2012, 12:56
Kjønn: Kvinne
Location: Kongsberg

Re: gratis smaks prøve

Post by HildeT »

Hvilken type RM skal min jenterotte ha? Hun er født den 15.11.12
Skal hun ha den 'normale' RM1?

Vurderer å bestille en kilo til henne og se om hun liker det :cheerful:

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: gratis smaks prøve

Post by wollf »

blir ikke 800 kr da??? er vel 450 for sekken og rundt 200 i frakt?
en sekk på 4 rotter varer en egighet. jeg har hatt 6 kg nå siden mai/juni i fjor.

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: gratis smaks prøve

Post by Siv M »

Niana wrote:Hvis rottene dine spiser en sekk på 12,5kg på en måned lurer jeg fælt på hva slags monsterrotter du har, Siv :roflmao:
:giggle: du har sikkert rett i det, men er så redd for å kjøpe rotta i sekken om du forstår :goofy: redd for at hvis de ikke spiser noe særlig av det så får de ikke i seg den næringen de trenger å de går å er sultne er mye usikkerhet her altså :flau2: var derfor jeg ga opp den lille posen med RM jeg kjøpte sist også

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: gratis smaks prøve

Post by Siv M »

BlackNenne wrote:Hver måned? 4 rotter spiser da ikke over 12 kg på en måned.
Jeg tipper sekken varer borti mot et år, om ikke mer. Veldig vanskelig å svare på, for det kommer an på hvor mye godsaker de får utenom.
De er litt bortskjemte å får mye godbiter å inne i mellom baby mat

Post Reply