Toppen av latskap

Her kan du vise frem rottene dine!

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Christi
Bygger bol
Posts: 469
Joined: 14 Mar 2008, 15:09
Location: Oslo
Contact:

Toppen av latskap

Post by Christi »

Beklager overpromotering av Sam her, men jeg måtte bare spørre:
Er det normalt at rotter ikke gidder å sette seg opp for å spise yoghurtdropset sitt?
Sam ble bare liggende, i samme posisjon som han inntil nylig lå og sov på brystet til "pappan" sin i, tok i mot dropset og tygget det i seg, i en til de grader nonchalant positur romerne ville vært ham misunnelige..
(Nei, han har ikke blitt lam i bakbeina eller noe, et kvarter senere fjompet han rundt på gulvet som vanlig).

Image
Har ingen schnuskier for tiden :(..RIP Alfi,Frederikke,Fredrik,Gunnar,Benny,Sam & Harry; alltid i hjertet mitt.

Intet
Alfatryne
Posts: 1313
Joined: 24 Jul 2005, 20:11
Location: Lillestrøm/Kjeller
Contact:

Post by Intet »

Jøss - det har jeg aldri opplevd. :P
Flott bilde!
Pia & 14 med hale :rottehode:

Du er velkommen innom
www.intetsrotter.dk - oppdatert 14/06-08

tantepose
Gammelrotte
Posts: 3541
Joined: 04 Jan 2007, 03:09
Location: møreogromsdal
Contact:

Post by tantepose »

Kooooooooselig!!!!!!!!!! :bravo:
JEG LESER MED SMIL I TANKENE OG SKRIVER MED SMIL OM MUNNEN

www.rottbo.piczo.com

Christi
Bygger bol
Posts: 469
Joined: 14 Mar 2008, 15:09
Location: Oslo
Contact:

Post by Christi »

Jeg elsker de valkene som tyter utover på hver side av kroppen hans, og de lubne små armene..
Sam er nok en usedvanlig avslappet rotte når han først er søvnig og blir kost med - da kan han ligge og gnisse tenner og boppe med øynene i opp til en time.
Hvis han får tak i en godbit, helst en han ikke får lov til å spise (drops fra vesken min), er han så trygg at jeg kan holde ham slik at han ligger på ryggen i hendene mine, han ligger bare helt rolig mens han tygger i seg dropset for harde livet. Han har aldri bitt heller, selv hvis jeg tar dropset ut av munnen hans med fingertuppene. Det blir selvfølgelig høylytte protesthyl men aldri hard biting.
Har ingen schnuskier for tiden :(..RIP Alfi,Frederikke,Fredrik,Gunnar,Benny,Sam & Harry; alltid i hjertet mitt.

Christi
Bygger bol
Posts: 469
Joined: 14 Mar 2008, 15:09
Location: Oslo
Contact:

Post by Christi »

Her er beviset :

Image

(Man kan fremdeles se stingene fra kastraksjonen på magen, jeg tror han ble lei av å prøve å gnage de av).
Har ingen schnuskier for tiden :(..RIP Alfi,Frederikke,Fredrik,Gunnar,Benny,Sam & Harry; alltid i hjertet mitt.

Intet
Alfatryne
Posts: 1313
Joined: 24 Jul 2005, 20:11
Location: Lillestrøm/Kjeller
Contact:

Post by Intet »

"Samme hvordan jeg ligger, bare jeg får spise". :lol:
Ser det er flere her som er sydd med maskulin, lilla tråd? :smack:
Pia & 14 med hale :rottehode:

Du er velkommen innom
www.intetsrotter.dk - oppdatert 14/06-08

Post Reply