*+* Eru's Rotter *+*

Her kan du vise frem rottene dine!

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Crazyratlady
Klatrer på møblene
Posts: 558
Joined: 11 Jun 2012, 19:49
Kjønn: Kvinne

Re: *+* Eru's Rotter *+*

Post by Crazyratlady »

Ååå, så heldige rotter :D
Det er så artig å shoppe til de, når man først har begynt klarer man ikke å stoppe :giggle:
Men tenker både du og rottene skal bli fornøyde med det der!

Eru
Hamstrer mat
Posts: 377
Joined: 21 Apr 2013, 20:23
Location: Mosjøen

Re: *+* Eru's Rotter *+*

Post by Eru »

Jeg kjøpte billig på Amazon.com her er linkene :grin: http://www.amazon.com/gp/product/B001TB ... UTF8&psc=1 og http://www.amazon.com/gp/product/B000EF ... UTF8&psc=1


Målet mitt er å få det nogen lunde likt dette selv om det på videoen er et CN bur -> http://www.youtube.com/watch?v=ZZyQQp2AOEM



:lovey: :lovey: :lovey: :lovey:
~ Mishka ~ Eron ~ Brus Willi ~ Mus Lee ~ Arnold Ratnegger ~

Eru
Hamstrer mat
Posts: 377
Joined: 21 Apr 2013, 20:23
Location: Mosjøen

Re: *+* Eru's Rotter *+*

Post by Eru »

Jeg får vel det fra Amazon.com den 27. Juni og det bra ebay.com kommer vel noen dager før! :grin:
Så håper jeg det ikke blir komplikasjoner med transporten av buret så det bare tar 2 uker, som antatt! :grin: :grin:
~ Mishka ~ Eron ~ Brus Willi ~ Mus Lee ~ Arnold Ratnegger ~

Crazyratlady
Klatrer på møblene
Posts: 558
Joined: 11 Jun 2012, 19:49
Kjønn: Kvinne

Re: *+* Eru's Rotter *+*

Post by Crazyratlady »

Du har planene klare skjønner jeg, regner med det blir kjempebra! Det er fint å ha inspirasjonskilder slik som det du viser til der :)

Eru
Hamstrer mat
Posts: 377
Joined: 21 Apr 2013, 20:23
Location: Mosjøen

Re: *+* Eru's Rotter *+*

Post by Eru »

Ja, absolutt :)
Og jeg er veldig heldig, for rotteguttene mine spiser ikke på fleece, og har heller ikke merket noe på hengekøyene! Håper jeg får ha utstyret en god stund, men blir nok erstattet etterhvert :cheerful:

Kjøpte meg kamera i dag, og tok Fivel med ut en tur for testrunde! Kjempe fornøyd! Det er ikke speilrefleks, men tar veldig fine bilder! :grin: Skal legge inn bildene så fort det er ladet opp igjen! :grin:
~ Mishka ~ Eron ~ Brus Willi ~ Mus Lee ~ Arnold Ratnegger ~

Crazyratlady
Klatrer på møblene
Posts: 558
Joined: 11 Jun 2012, 19:49
Kjønn: Kvinne

Re: *+* Eru's Rotter *+*

Post by Crazyratlady »

Da er du heldig ja :) Er ikke så ille til å spise på ting mine heller egentlig, men litt skader har det nå blitt. De (eller dvs. Nemo) har gnagd av ene opphenget på to av hengekøyene :klaskepanne: Men ellers gjør de ikke mye skade :)

Gleder meg til å se bilder av han/de, og gleder meg til å se buret når du får det og er ferdig å innrede :)

Crazyratlady
Klatrer på møblene
Posts: 558
Joined: 11 Jun 2012, 19:49
Kjønn: Kvinne

Re: *+* Eru's Rotter *+*

Post by Crazyratlady »

Da er du heldig ja :) Er ikke så ille til å spise på ting mine heller egentlig, men litt skader har det nå blitt. De (eller dvs. Nemo) har gnagd av ene opphenget på to av hengekøyene :klaskepanne: Men ellers gjør de ikke mye skade :)

Gleder meg til å se bilder av han/de, og gleder meg til å se buret når du får det og er ferdig å innrede :)

Eru
Hamstrer mat
Posts: 377
Joined: 21 Apr 2013, 20:23
Location: Mosjøen

Re: *+* Eru's Rotter *+*

Post by Eru »

Her er noen få testbilder av Fivel :grin: :lovey:



Først et dårlig bilde av Fivel i full spring, men bildet har en viss sjarm over seg! :love:
Image

"Hva var det?!"
Image


Skummelt! :redd:
Image


Image
~ Mishka ~ Eron ~ Brus Willi ~ Mus Lee ~ Arnold Ratnegger ~

Crazyratlady
Klatrer på møblene
Posts: 558
Joined: 11 Jun 2012, 19:49
Kjønn: Kvinne

Re: *+* Eru's Rotter *+*

Post by Crazyratlady »

Så koselige bilder av en fin gutt :)
Det er ikke alltid kvaliteten på bildene som teller, hvis man får med en artig situasjon eller historie er det så koselig i seg selv, slik som bildet av han når han springer, kjempeartig bilde :)

Eru
Hamstrer mat
Posts: 377
Joined: 21 Apr 2013, 20:23
Location: Mosjøen

Re: *+* Eru's Rotter *+*

Post by Eru »

Jeg skal dra med kameraet igjen, ble veldig dårlige bilder inne med det, betalte 2000,- for det, og da spytter jeg heller i noen hundrelapper ekstra og får meg speilrefleks :justice:

Ja, det der han løper etter meg var så søtt, for han skulle absolutt klatre opp på meg fordi det var litt skummelt! :giggle:
Men så kom naboen ut, og idiot som hun er tok hun med seg katten så den fikk "hilse" ba henne reise en viss plass med katta og forklarte at hun måtte da skjønne at dem ikke kunne hilse.... :klaskepanne: :sneak:
~ Mishka ~ Eron ~ Brus Willi ~ Mus Lee ~ Arnold Ratnegger ~

Eru
Hamstrer mat
Posts: 377
Joined: 21 Apr 2013, 20:23
Location: Mosjøen

Re: *+* Eru's Rotter *+*

Post by Eru »

I dag har vi klipt klør og kosa masse, og nå løper de rundt som små tullinger på gulvet! De har lagt sin elsk på tvbordet vårt, blææ! :justice: Det er vanskelig å få rottesikret det, så er det noen som har tips til hva jeg kan gjøre for å holde dem unna? :twistedevil:


Her er forresten en video som forklarte hvordan jeg skulle klippe neglene deres, da jeg ikke har gjort det på rottene mine før!
Veldig enkelt, faktisk! Gikk som smurt! :grin:

http://www.youtube.com/watch?v=s_QEQIU_ ... fhHPIzzWtg
~ Mishka ~ Eron ~ Brus Willi ~ Mus Lee ~ Arnold Ratnegger ~

Eru
Hamstrer mat
Posts: 377
Joined: 21 Apr 2013, 20:23
Location: Mosjøen

Re: *+* Eru's Rotter *+*

Post by Eru »

Yay! Da har halvparten av tingene kommet! Venter enda på siste rest fra Amazon som kom på døra idag egentlig, men jeg var så klart ikke hjemme! :justice: Vel, vel! Så begynner jeg å bli utålmodig, fordi LUX har ikke sent buret enda :sob: Vil ha det nåååå! :flau:

Skal slenge inn nye bilder litt senere også, for jeg dro å bytta kameraet mitt inn og kjøpte et speilrefleks kamera heller! Testbildene ble suuupre :bounce: :cheer:
~ Mishka ~ Eron ~ Brus Willi ~ Mus Lee ~ Arnold Ratnegger ~

Eru
Hamstrer mat
Posts: 377
Joined: 21 Apr 2013, 20:23
Location: Mosjøen

Re: *+* Eru's Rotter *+*

Post by Eru »

God morgeeen! Nå er bartene ute å utforsker gulvet igjen, men i dag fikk de leke med det nye utstyret som har kommet! :bounce:
De løper fortsatt rundt og herjer, og Fivel tok seg jaggu meg en svømmetur i den svære vannskålen til hundene! Fikk så klart ikke bilde av det! :suspicious:

Senere i dag kommer det kanskje en god nyhet jeg kan dele med dere! :aww:


Som lovet kommer det nå et bildedryss! :grin:


Åh, det nye huset som henger i taket er suupert, mor!
Image

Image

Se så pen jeg er!
Image

Image

Image

Image

Er det sokken som stinker?[/i
Image

Smiiil!
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Har'u no godt?
Image

Image

Dette er kuuuult!
Image

Image

Image

Image




Og helt i slutten sniker jeg inn et par bilder av Lille labben min Villemo som syns rottene er sååå søte :lovey: :lovey:
Image
Image
~ Mishka ~ Eron ~ Brus Willi ~ Mus Lee ~ Arnold Ratnegger ~

Crazyratlady
Klatrer på møblene
Posts: 558
Joined: 11 Jun 2012, 19:49
Kjønn: Kvinne

Re: *+* Eru's Rotter *+*

Post by Crazyratlady »

Så fine bilder det ble, og det er ut som de storkoser deg :D
Vakker hund og :cheer:

Eru
Hamstrer mat
Posts: 377
Joined: 21 Apr 2013, 20:23
Location: Mosjøen

Re: *+* Eru's Rotter *+*

Post by Eru »

Takk for det! :grin:

Ja vet du, de er så slitne at alle tre gikk inn i buret å la seg ned for å sove! Søtingene mine :lovey:
~ Mishka ~ Eron ~ Brus Willi ~ Mus Lee ~ Arnold Ratnegger ~

Post Reply