Bare for å vise at vi fortsatt lever
Flokken har blitt litt mindre siden sist. Alle har det bra,men da jeg av forskjellige grunner ikke klarte å få ting til å klaffe valgte jeg å sende Tiril og Vips tilbake til Tora. Savner dem masse,men vet det var det rette for både dem og meg. Kanskje jeg er så heldig at Vips blir mamma en dag så jeg kan få en av hennes etterkommere
Lita slet jeg meden nappet endel tidligere og var vanskelig å håndtere. Nå kan jeg gjøre nesten hva jeg vil med hun og ute av buret vil hun gjerne klatre på meg hele tiden
Dårlig kvalitet på bildene fordi jeg ikke gadd å dra frem kameraet
Buret dems nå.
Alice spiser kattemat.
Ruby har dårlig tid.
Lita titter frem
Urokråka sine rottevenner :)
Moderator: Moderatorer
Re: Urokråka sine rottevenner :)
så fine bilder av tottene å for ett flott bur
Re: Urokråka sine rottevenner :)
:cheer:
Flott bur, og ikkje minst rottene dine :cheerful: er så glad at at Lita kom til deg, og at du valgte å bruke tida på henne. Eg blir så glad kvar gong eg høyrer om "problemrotter" som vert til "gode" rotter berre eigaren er villig til å gjere ein innsats :cheer: :cheeeers:
Urokråka wrote:Lita slet jeg meden nappet endel tidligere og var vanskelig å håndtere. Nå kan jeg gjøre nesten hva jeg vil med hun og ute av buret vil hun gjerne klatre på meg hele tiden
Flott bur, og ikkje minst rottene dine :cheerful: er så glad at at Lita kom til deg, og at du valgte å bruke tida på henne. Eg blir så glad kvar gong eg høyrer om "problemrotter" som vert til "gode" rotter berre eigaren er villig til å gjere ein innsats :cheer: :cheeeers: