Nora's søtere enn syltetøy :)
Moderator: Moderatorer
Re: Nora's søtere enn syltetøy :)
Jaaa, de er kjempesøte :dån:
Tim, Tsatsiki, Quartz, Panter, Noldus, Nilus, Felix, Isak, Feng, Lì og Tian :kisses:
:ratgreen:
Tim, Tsatsiki, Quartz, Panter, Noldus, Nilus, Felix, Isak, Feng, Lì og Tian :kisses:
rotteguri wrote:Århh... jeg synes Nildus bare er såå nydelig :peewaggle:
Og selvfølgelig resten av gjengen å
Mente Nilus :thhpt:
Canta & Baila ❤
Gode venner er som stjerner, det er ikke alltid du ser dem men du vet at de er der <3
Gode venner er som stjerner, det er ikke alltid du ser dem men du vet at de er der <3
Hehe, tenkte du mente en blanding av dem
Buret mitt i dag!
Så flott det er :jepp:
Elsker å se hvordan andre innreder burene sine.
:cheer:
Elsker å se hvordan andre innreder burene sine.
:cheer:
Så fint innredet Gir meg litt tips i forhold til hvordan jeg skal innrede mitt RS bur som kommer i hus i dag :cheerful:
Cecilie med Heike, Killi og Theon/Reek
R.I.P Guttene mine
R.I.P Guttene mine
Takk!!
For det første Niana, ikke sett inn den midterste etasjen!
Da er det mye morsommere med hengekøyer og greier. Da jeg hadde i den skilleveggen, var de aldri i første etasjen. Men nå hopper de opp og ned i alle hengekøye
Også du! Jeg er i Ski hele fredagen uten noe å gjøre!
For det første Niana, ikke sett inn den midterste etasjen!
Da er det mye morsommere med hengekøyer og greier. Da jeg hadde i den skilleveggen, var de aldri i første etasjen. Men nå hopper de opp og ned i alle hengekøye
Også du! Jeg er i Ski hele fredagen uten noe å gjøre!
Jeg må nok desverre ha den midtre delen inn i begynnelsen, da jeg har en rottegutt som ikke har blitt skikkelrig introdusert til de andre enda. Desute har bruken av hengekøyer blitt et problem hos meg, for en viss liten rampegutt (*host* Fiver *host*) har fått helt dilla på å bite over festene :giggle: Men jeg så se hva jeg trives med etterhvert :cheerful: Kanksje den tas ut når de har blitt en stor flokk.
Så hyggelig, da kan vi jo treffes Men det spørs om du faktisk mener hele fredagen, for jeg er på jobb til kl seks Men etter det er jeg ledig
Så hyggelig, da kan vi jo treffes Men det spørs om du faktisk mener hele fredagen, for jeg er på jobb til kl seks Men etter det er jeg ledig
Cecilie med Heike, Killi og Theon/Reek
R.I.P Guttene mine
R.I.P Guttene mine
Åh, jeg tror jeg foreløpig er veldig heldig som ikke har noooen som biter på hengekøyene...enda.. *bankibordet*
Venninna mi som jeg sover hos jobber fra 15 til 21 på fredag, så da passer det jo perfekt om vi møtes litt etter du er ferdig på jobb Skal sove i ski til lørdagen også, og dra rett på rottetreffet derfra
Venninna mi som jeg sover hos jobber fra 15 til 21 på fredag, så da passer det jo perfekt om vi møtes litt etter du er ferdig på jobb Skal sove i ski til lørdagen også, og dra rett på rottetreffet derfra
Guttene mine er i himmelen nå Tok med meg noen rester fra festmiddag i helgen, så nå koser de seg med laks, elgekarbonader, eggerøre og kylling :cheerful:
Morsomt og se hvor glade de blir :cheesy:
Laks var definitivt en favoritt!
Morsomt og se hvor glade de blir :cheesy:
Laks var definitivt en favoritt!
Ca halvparten av minigrisene mine :cheer:
Isak er blaut i trynet etter litt fisking :giggle:
Legger inn maisfiske-filmen min også, så jeg har det i tråden min
Isak er blaut i trynet etter litt fisking :giggle:
Legger inn maisfiske-filmen min også, så jeg har det i tråden min
Nydelige bartene :kisses:
også så fint de har det :ratgreen:
også så fint de har det :ratgreen:
Harvey, Mc Dreamy og Gorm<3
Coel<3
Hvil i fred kjære Prikken,Pepsi,Streken,Chillie,Smoothie,Stian,Gizmo,Joey,Percy,Leon,Kippe,Tahiti,Snipp,Sid,Mojo,Pomelo,Bruce,Luke,Harmony,Faith,Lexus,Lucia,Chianti,Wasabi,Muskat,Timmie og LouLouWho<3
Coel<3
Hvil i fred kjære Prikken,Pepsi,Streken,Chillie,Smoothie,Stian,Gizmo,Joey,Percy,Leon,Kippe,Tahiti,Snipp,Sid,Mojo,Pomelo,Bruce,Luke,Harmony,Faith,Lexus,Lucia,Chianti,Wasabi,Muskat,Timmie og LouLouWho<3
Takk :glise:
Ja, tror ikke dem lider noen nød :nottelling:
Ja, tror ikke dem lider noen nød :nottelling: