Vanlige spørsmål om forumet

Her får du svar på det meste om forumets funksjoner. Informasjon om forumet og forandringer kommer også hit.
Locked
Styret
Omegarotte
Posts: 126
Joined: 02 Nov 2011, 10:14
Kjønn: Ikke oppgitt

Vanlige spørsmål om forumet

Post by Styret »

Her kommer litt informasjon som vil gjøre det lettere å få svar på spørsmål som skal rettes til styret i NTF:

Spørsmål: "Jeg er medlem av NTF, hvorfor har jeg ikke tilgang på medlemsforumene?"
Svar: Det er fordi NTF og NTFs diskusjonsforum ikke er en og samme ting. For at webmaster skal vite at et medlem i NTF er bruker av forumet, må du sende en e-post til webmaster@tamrotter.com med medlemsnummeret ditt, slik at vi kan opprette tilgang for deg.

Spørsmål: "Jeg er ikke medlem i NTF, hvor poster jeg tråder som hører hjemme under "medlemmenes oppslagstavle" og "bildegalleri"?
Svar: Ingen steder. Det er kun medlemmer av NTF som kan poste slike tråder, og de skal da postes på de korrekte forumene. Merk at Generelt ikke er en erstatning for medlemsforumene.

Spørsmål: "Jeg har handlet i gnagerutstyr.com og lurer på når varene kommer. Hva gjør jeg?"
Svar: Send en mail til gnagerutstyr@hotmail.com med forespørsel. Husk å oppgi medlemsnummer, slik at det blir lettere å spore hvilke bestillinger det gjelder. Ikke post tråder på forumet med slike spørsmål; det tar mye kortere tid å få svar fra rette vedkommende dersom du sender en mail i stedet.

Spørsmål: "Jeg lurer på om jeg skal melde meg inn i NTF. Hvor kan jeg få vite mer om medlemsfordelene?"
Svar: Sjekk hovedsiden http://www.tamrotter.com" onclick="window.open(this.href);return false; eller send en mail med forespørsel til styret på ntf@tamrotter.com .

Spørsmål: "Jeg har betalt medlemskontingent, men har ikke fått medlemsnummer ennå. Hvem skal jeg henvende meg til?"
Svar: Send en mail til ntf@tamrotter.com med forespørselen din. Ikke post tråder på forumet med slike spørsmål; det tar mye kortere tid å få svar fra rette vedkommende dersom du sender en mail i stedet.

Spørsmål: "Jeg har sendt inn innmeldingsskjemaet, men ikke fått medlemsnummer. Hvorfor?"
Svar: Har du husket å betale inn medlemskontingent til kontonummer 1644 24 36855? Hvis ikke, må du gjøre dette først. Vi sender ikke ut innbetalingsgiro, men venter på innbetalingen først. Dersom du har betalt: Har du oppgitt mailadresse? Hvis ikke; send en mail til ntf@tamrotter.com med fullt navn, slik at vi kan matche navn og mailadresse.

Hvis det er flere vanlige spørsmål dere vil skal være med her, send en mail til ntf@tamrotter.com, så legger vi det ut. Wink

Poenget med denne tråden er å gjøre det lettere for brukerne av forumet å vite hvor man skal henvende seg med spørsmål.

Locked