gnavs

Alt om bur, burstrø, innredning, burbygging, lekeplass, aktiviteter.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
siv
River avispapir
Posts: 930
Joined: 13 Jan 2008, 23:01
Location: halden

gnavs

Post by siv »

er det noen som har noen erfaring som gnavs, i bunn matriale hos rottene :hm: jeg har nesten nettopp kjøpt en sekk med en slags miljø strø(Pet Exclusive) men tenkte å prøve gnavs neste gang siden den ikke skal støve eller noe å er beregnet til smådyr, så jeg villle høre først om dere andre har noen erfaring med den før jeg kjøper den :D
har fått ny email. den riktige adressen er:
pazuza06@live.no.

kikky
Gammelrotte
Posts: 3483
Joined: 24 Jun 2005, 19:13
Kjønn: Ikke oppgitt
Location: vestfold
Contact:

Post by kikky »

jeg bruker det i doen til mine, jeg syntes det støver litt, men det er ikke mye. anbefaler deg å lukte på det først da mange syntes det lukter vondt og vil ikke bruke det.
Anexet med tottebasser og corgis frøkner.

siv
River avispapir
Posts: 930
Joined: 13 Jan 2008, 23:01
Location: halden

Post by siv »

kikky wrote:jeg bruker det i doen til mine, jeg syntes det støver litt, men det er ikke mye. anbefaler deg å lukte på det først da mange syntes det lukter vondt og vil ikke bruke det.
:hm: javel, det gir i fra seg en spesiel lukt det altså. da er det kanskje ikke så lurt å bruke det likevel,
har fått ny email. den riktige adressen er:
pazuza06@live.no.

siv
River avispapir
Posts: 930
Joined: 13 Jan 2008, 23:01
Location: halden

Post by siv »

jeg så at det bur strøet jeg vanligvis bruker til rottene inneholder norsk gran å furu :| å jeg har hørt at de ikke skal ha bunnmatriale som inneholder bar trær, :hm: hva gjør jeg, jeg har hørt at de nyser litt inne i mellom, noen forslag på hva jeg kan begynne å kjøpe i steden å bruke :rottehode:
har fått ny email. den riktige adressen er:
pazuza06@live.no.

tantepose
Gammelrotte
Posts: 3541
Joined: 04 Jan 2007, 03:09
Location: møreogromsdal
Contact:

Post by tantepose »

Jeg bruker GNAVS i hele buret og er veldig fornøyd.Dohjørnet skifter jeg på et par ganger i uken,men resten av buret går det mange uker mellom jeg må ta. :D

siv
River avispapir
Posts: 930
Joined: 13 Jan 2008, 23:01
Location: halden

Post by siv »

tantepose wrote:Jeg bruker GNAVS i hele buret og er veldig fornøyd.Dohjørnet skifter jeg på et par ganger i uken,men resten av buret går det mange uker mellom jeg må ta. :D
så bra, da må jeg prøve det neste gang, tror det er bedre en det jeg har brukt hele tiden for det er laget av norske bar trær sto det :roll:
har fått ny email. den riktige adressen er:
pazuza06@live.no.

Maja
Klatrer på møblene
Posts: 530
Joined: 08 Sep 2006, 17:53
Location: Lørenskog/Trondheim
Contact:

Post by Maja »

Jeg bruker Beekay og er superfornøyd med det :D
Ærbødigst,
Maja :rottehode:

siv
River avispapir
Posts: 930
Joined: 13 Jan 2008, 23:01
Location: halden

Post by siv »

Maja wrote:Jeg bruker Beekay og er superfornøyd med det :D
hvor får man kjøpt det :hm: har ikke de har hatt det i noen av zoo butikkene her
har fått ny email. den riktige adressen er:
pazuza06@live.no.

Maja
Klatrer på møblene
Posts: 530
Joined: 08 Sep 2006, 17:53
Location: Lørenskog/Trondheim
Contact:

Post by Maja »

NTFs nettbutikk :D
Ærbødigst,
Maja :rottehode:

2po
Stjeler mat
Posts: 70
Joined: 26 Dec 2007, 00:32
Location: Trondheim

Post by 2po »

jeg bruker gnavz og er kjempefornøyd. Lukta det snakkes om kjenner jeg egnetlig ikke, den er ikke så ille iallefall og det lille som er forsvinner fort. Har aviser i bunnen og et lag gnavz oppå. funker godt! :rat:

siv
River avispapir
Posts: 930
Joined: 13 Jan 2008, 23:01
Location: halden

Post by siv »

2po wrote:jeg bruker gnavz og er kjempefornøyd. Lukta det snakkes om kjenner jeg egnetlig ikke, den er ikke så ille iallefall og det lille som er forsvinner fort. Har aviser i bunnen og et lag gnavz oppå. funker godt! :rat:
hmm da må jeg helt klart prøve det, tror det er bedre for jentene mine en den som er laget av bar trær :D
har fått ny email. den riktige adressen er:
pazuza06@live.no.

heidiii
Betarotte
Posts: 683
Joined: 11 Jan 2008, 13:24
Contact:

Post by heidiii »

Nå kommer jeg litt sent inn ser jeg. Jeg prøvde gnavz til hamsterne mine for noen måneder siden, men endte med å kaste alt sammen, for jeg klarte ikke lukta.
Jeg bruker håndklær rundt om i buret til rottene mine. Med hengekøyer og bunn- og hyllehåndkær blir det i underkant av en maskinvask i uka.

siv
River avispapir
Posts: 930
Joined: 13 Jan 2008, 23:01
Location: halden

Post by siv »

heidiii wrote:Nå kommer jeg litt sent inn ser jeg. Jeg prøvde gnavz til hamsterne mine for noen måneder siden, men endte med å kaste alt sammen, for jeg klarte ikke lukta.
Jeg bruker håndklær rundt om i buret til rottene mine. Med hengekøyer og bunn- og hyllehåndkær blir det i underkant av en maskinvask i uka.
:hm: jeg skal spørre om jeg kan lukte på det før jeg kjøper det tror jeg, rart at sånt skal lukte så spesielt, det burde være lukt fri i grunnen synes jeg
har fått ny email. den riktige adressen er:
pazuza06@live.no.

2po
Stjeler mat
Posts: 70
Joined: 26 Dec 2007, 00:32
Location: Trondheim

Post by 2po »

Jeg fikk lukte på før jeg kjøpte.

siv
River avispapir
Posts: 930
Joined: 13 Jan 2008, 23:01
Location: halden

Post by siv »

2po wrote:Jeg fikk lukte på før jeg kjøpte.
ja jeg skal spørre om jeg kan det oxo :rottehode:
har fått ny email. den riktige adressen er:
pazuza06@live.no.

Post Reply