Modifiserte vitrineskap

Alt om bur, burstrø, innredning, burbygging, lekeplass, aktiviteter.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Helix
Pinky
Posts: 13
Joined: 12 Jun 2012, 23:15
Kjønn: Kvinne
Location: Bergen

Modifiserte vitrineskap

Post by Helix »

Hei!
Jeg har to modifiserte vitrineskap jeg har bygget selv og tenkte på å selge. Har noen kanskje en idé om hva jeg kan ta for dem? De er brukte, men i fin stand. Det største bygget jeg først og det trenger et nytt lag hyllefolie, men er ellers bra. Det andre er et ombygget IKEA Bestå, som jeg har sparklet med vanntett sparkel og laget nettingdør til, og passer perfekt størrelsesmessig til dørmatter som underlag. Dette er det nyeste, og er i fin stand.

(Skulle gjerne ha lagt til noen bilder av dem, hvordan gjør jeg det?)

malap
Klatrer på møblene
Posts: 551
Joined: 08 Apr 2015, 21:37
Kjønn: Kvinne
Location: Hedmark
Contact:

Re: Modifiserte vitrineskap

Post by malap »

Jeg bruker Photobucket.com for å legge ut bilder her: Laster ned bilder innpå der, så kopierer jeg IMG linken som kommer opp til høyre for bildet som er lastet opp :)

Hva slags mål er det på det?
Malena

Helix
Pinky
Posts: 13
Joined: 12 Jun 2012, 23:15
Kjønn: Kvinne
Location: Bergen

Re: Modifiserte vitrineskap

Post by Helix »

Her er et bilde av burene. De er ca. 2 meter høye, med full-størrelse dører.

Image

mily
Webmaster
Posts: 673
Joined: 17 Sep 2012, 00:47
Kjønn: Kvinne
Location: Skien/Porsgrunn

Re: Modifiserte vitrineskap

Post by mily »

Helix wrote:Hei!
Jeg har to modifiserte vitrineskap jeg har bygget selv og tenkte på å selge. Har noen kanskje en idé om hva jeg kan ta for dem? De er brukte, men i fin stand. Det største bygget jeg først og det trenger et nytt lag hyllefolie, men er ellers bra. Det andre er et ombygget IKEA Bestå, som jeg har sparklet med vanntett sparkel og laget nettingdør til, og passer perfekt størrelsesmessig til dørmatter som underlag. Dette er det nyeste, og er i fin stand.

(Skulle gjerne ha lagt til noen bilder av dem, hvordan gjør jeg det?)
Man kan også legge inn bilder via tapatalk appen ;)
Hilsen Lush, Sky, Eze, Trøbbel, Rebel & Ryot
<3 Lykke, Sjarm, Gnist, Glød, Lun, Glede, Unik, Rim, Vilje, Storm, Lux, Nova, Khaleesi, Kaos, Ivrig, Olivia, Echo, Korse, Mew, Aspen, Bib, Bandit, Meavy, Micki, Lilo, Pix, Ru, Normal, Link<3

Helix
Pinky
Posts: 13
Joined: 12 Jun 2012, 23:15
Kjønn: Kvinne
Location: Bergen

Re: Modifiserte vitrineskap

Post by Helix »

Jeg legger dessverre opp mitt rottehold for en stund, så jeg har ikke bruk for disse skapene lenger. Jeg har vært veldig fornøyd med dem, og det er veldig kjekt å ha et skikkelig møbel i stuen heller enn et vanlig bur!

Har noen en formening om hva som ville vært en rimelig pris for disse?

Hardy Rats
Sofaspiser
Posts: 193
Joined: 09 Sep 2014, 16:56

Re: Modifiserte vitrineskap

Post by Hardy Rats »

Hva en god pris er, er helt avhengig av hvor mye du ønsker for det, og hva kjøperen er villig til å betale. Kanskje 1500-2000 for det store og 1000 for det lille? Men hvis du vil ha mer, må du bare be om mer, og hvis du får tilbud om mindre, kan du ta stilling til det også. Det er helt opp til deg og en eventuell kjøper ;)
~Marcy, Muffins, Moon, Mira, Magic, Aero, Bubbles, Bulma, Chelsea, Mim, Delta~

malap
Klatrer på møblene
Posts: 551
Joined: 08 Apr 2015, 21:37
Kjønn: Kvinne
Location: Hedmark
Contact:

Re: Modifiserte vitrineskap

Post by malap »

Du burde kanskje ta bilde inni og? Som kjøper ville jeg sett hvordan standen var inni og ikke bare utenfor :)
Malena

Post Reply