Critter nation i Norge?

Alt om bur, burstrø, innredning, burbygging, lekeplass, aktiviteter.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Ginahr
Pinglerotte
Posts: 30
Joined: 25 Oct 2014, 22:53
Kjønn: Kvinne

Critter nation i Norge?

Post by Ginahr »

Hei!
Jeg bestemte meg akkurat nå for at jeg vil ha et STORT rottebur, og da skal det helst skje i morgen! Har veldig lyst på critter nation, da det er det jeg har sett for meg. Får jeg tak i det i Norge? Eventuelt annet lignende bur man kan få kjøpt i butikk?

Har sett på tropehagen.no at de har Ferret nation. Men slik jeg forsto det var det for stor mellomrom mellom gitterene, og kan ikke brukes til rotter. Stemmer dette?

mily
Webmaster
Posts: 673
Joined: 17 Sep 2012, 00:47
Kjønn: Kvinne
Location: Skien/Porsgrunn

Re: Critter nation i Norge?

Post by mily »

Hilsen Lush, Sky, Eze, Trøbbel, Rebel & Ryot
<3 Lykke, Sjarm, Gnist, Glød, Lun, Glede, Unik, Rim, Vilje, Storm, Lux, Nova, Khaleesi, Kaos, Ivrig, Olivia, Echo, Korse, Mew, Aspen, Bib, Bandit, Meavy, Micki, Lilo, Pix, Ru, Normal, Link<3

Marit Fosen
River avispapir
Posts: 967
Joined: 02 Apr 2011, 17:14
Location: Moksheim

Re: Critter nation i Norge?

Post by Marit Fosen »

Critter Nation fås ikke i Norge for tiden, MidWest har droppet Tropehagen som importør. Ta kontakt med Canifel i Polen, info@canifel.pl, god service og rask levering. Du får det levert på døren. Send mail så får du vite hva det koster.
"Man er aldri for liten til å gjøre store ting."

Dumbus, Odin, Brage, Asbjørn, Odd, Freddie, Dobby, Sirius, Bernt, Birk, Ravn, Teodor og Oliver

Dere som ikke er her lenger - poteavtrykkene vil for alltid stå i hjertet...

Sara Syversen
Stjeler søppel
Posts: 789
Joined: 29 Sep 2013, 23:37
Kjønn: Kvinne
Location: Østfold
Contact:

Re: Critter nation i Norge?

Post by Sara Syversen »

Det koster desverre en del fra Polen.

Var vel ca egentlig 4700kr eller noe for buret men så var det frakt og toll i tillegg og da blir det nesten ca 5700-5800kr ish. Har hørt der for en god stund tilbake. Men dem svarer veldig fort og har god service altså

Mange selger R.S burene sine på finn.no også til redusert pris. Critter nation burene kan man være heldig innimellom å finne. Har selv kjøpt det ene jeg har der. Det andre i england. Men dem sender ikke til Norge mer da.


Et annet forslag er å kjøpe dette.

tror hun er villig til å selge deg bare det doble også.

Jeg selv sendte henne meld ang topp etagen. Altså add on som er den tredje etagen.

Da slipper du toll og får kanskje billigere bur.
Man må ikke ha egen profilder på blocket.se. men man legger med en mail dem kan svare på.

http://m.blocket.se/uppsala/Critter_Nat ... ?ca=11&w=3

Men ja nå snart skal man få kjøpt snart RS til veldig gode priser fra NTF også ;)
Dem er jo veldig pene.
A life is a life no matter how small

Rottenøstene jeg har nå heter : Ruth, Ester, Dorthe og Charline.
Alle som har vandret over regnbuebroen er høyt elsket og vil aldri bli glemt. Love Rescues <3
https://www.youtube.com/user/TheNameSara

Ginahr
Pinglerotte
Posts: 30
Joined: 25 Oct 2014, 22:53
Kjønn: Kvinne

Re: Critter nation i Norge?

Post by Ginahr »

Flott, takk for svar! Har sendt mail litt her og der, så jeg håper jeg får tak i det så fort som mulig. Da blir det noen lykkelige rotter :ratgreen:

Post Reply