Nytt bur, trenger tips!

Alt om bur, burstrø, innredning, burbygging, lekeplass, aktiviteter.

Moderator: Moderatorer

Eru
Hamstrer mat
Posts: 377
Joined: 21 Apr 2013, 20:23
Location: Mosjøen

Re: Nytt bur, trenger tips!

Post by Eru »

wollf wrote:eneste jeg ville sagt er at alle sprinklene er vertikale og kan bli vanskelig å klatre på. så du må være kreativ og innrede det slik at de får mest mulig å klattre i. ellers flott jobbet
JA! Det er så teit, men det er derfor jeg bl.a har lagd dem trappene med vedkubber, for dem kan klatres på og hoppes så, så har jeg tykke hemptau som er bundet sammen som dem klatrer bra på, og litt slikt! Det er enda noen småting igjen jeg må fikse, men tror de får bra aktivitet inni buret når dem er der også når jeg er ferdig :D :jepp: :ratgreen:
~ Mishka ~ Eron ~ Brus Willi ~ Mus Lee ~ Arnold Ratnegger ~

mily
Webmaster
Posts: 673
Joined: 17 Sep 2012, 00:47
Kjønn: Kvinne
Location: Skien/Porsgrunn

Re: Nytt bur, trenger tips!

Post by mily »

Hei, har hatt dette buret selv før, det ninnin kjøpte av meg :cheerful: ligget flere bilder av dette buret under bildetråden min hvis du trenger litt tips :cheerful:
Hilsen Lush, Sky, Eze, Trøbbel, Rebel & Ryot
<3 Lykke, Sjarm, Gnist, Glød, Lun, Glede, Unik, Rim, Vilje, Storm, Lux, Nova, Khaleesi, Kaos, Ivrig, Olivia, Echo, Korse, Mew, Aspen, Bib, Bandit, Meavy, Micki, Lilo, Pix, Ru, Normal, Link<3

mily
Webmaster
Posts: 673
Joined: 17 Sep 2012, 00:47
Kjønn: Kvinne
Location: Skien/Porsgrunn

Re: Nytt bur, trenger tips!

Post by mily »

Brukte også fleece på bunnen over aluminium plata funket supert :cheerful: og de vertikale sprinklene var heller ikke noe problem for noen av mine fem de klatret rundt som bare det :roflmao:
Hilsen Lush, Sky, Eze, Trøbbel, Rebel & Ryot
<3 Lykke, Sjarm, Gnist, Glød, Lun, Glede, Unik, Rim, Vilje, Storm, Lux, Nova, Khaleesi, Kaos, Ivrig, Olivia, Echo, Korse, Mew, Aspen, Bib, Bandit, Meavy, Micki, Lilo, Pix, Ru, Normal, Link<3

Eru
Hamstrer mat
Posts: 377
Joined: 21 Apr 2013, 20:23
Location: Mosjøen

Re: Nytt bur, trenger tips!

Post by Eru »

Oi, masse fine bilder der! :aww:
Men du... hvor finner du slike hyller? Og hva heter dem? :flau:
Mine er solide dem, men vil gjerne ha flere etasjer men blir litt vanskelig :flau:
~ Mishka ~ Eron ~ Brus Willi ~ Mus Lee ~ Arnold Ratnegger ~

mily
Webmaster
Posts: 673
Joined: 17 Sep 2012, 00:47
Kjønn: Kvinne
Location: Skien/Porsgrunn

Re: Nytt bur, trenger tips!

Post by mily »

Er nok vanskelig å få kjøpt, er den snille kjæresten min som lagde dem av aluminium :cheerful:
Hilsen Lush, Sky, Eze, Trøbbel, Rebel & Ryot
<3 Lykke, Sjarm, Gnist, Glød, Lun, Glede, Unik, Rim, Vilje, Storm, Lux, Nova, Khaleesi, Kaos, Ivrig, Olivia, Echo, Korse, Mew, Aspen, Bib, Bandit, Meavy, Micki, Lilo, Pix, Ru, Normal, Link<3

Eru
Hamstrer mat
Posts: 377
Joined: 21 Apr 2013, 20:23
Location: Mosjøen

Re: Nytt bur, trenger tips!

Post by Eru »

Nei? :gasp: Så flink han er! :cheerful:

Men når jeg tenker meg om har jeg jo egentlig litt for lyst til å kjøpe RS buret... og får lønning om 14 dager... :flau:
Skal, skal ikke? :aww:
~ Mishka ~ Eron ~ Brus Willi ~ Mus Lee ~ Arnold Ratnegger ~

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: Nytt bur, trenger tips!

Post by Siv M »

:giggle: ja det var det da, jeg har akkurat flyttet inn mine i helt nytt cn bur, det er enkelt da men er fornøyd å det så det ut som jentene var også

Eru
Hamstrer mat
Posts: 377
Joined: 21 Apr 2013, 20:23
Location: Mosjøen

Re: Nytt bur, trenger tips!

Post by Eru »

Jeg sitter på LUX-shoppen nå, og ser lønningen forsvinne allerede! :shocked: :hearteyes: Men det er så mye fint, og veldig nyttig!! :flau: :aww:

Jeg har lest meg frem til at RS er litt mer solid enn CN, så jeg tror jeg går for RS'n :)
~ Mishka ~ Eron ~ Brus Willi ~ Mus Lee ~ Arnold Ratnegger ~

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: Nytt bur, trenger tips!

Post by Siv M »

godt valg hadde jeg hatt mulighet for å dra inn selv å hente det så hadde jeg også godt for RS buret, jeg synes frakten blir for dyr med toll og slikt å hater å være avhengig av andre for å få det, derfor ble det til slutt cn buret, har bare 3 jenter nå inntil videre så da holder dette :)

Eru
Hamstrer mat
Posts: 377
Joined: 21 Apr 2013, 20:23
Location: Mosjøen

Re: Nytt bur, trenger tips!

Post by Eru »

Hvor kjøpte du CN buret, forresten? Vet en eller annen nettbutikk her har en del av buret, men vil iallefall ha et helt, stort et :bleh:
~ Mishka ~ Eron ~ Brus Willi ~ Mus Lee ~ Arnold Ratnegger ~

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: Nytt bur, trenger tips!

Post by Siv M »

det kjøpte jeg igjennom tropehagen zoo, kunne få cn dobbel bur også men det måtte bestilles å kunne ta 3-4 mnd før jeg fikk det :bleh: orket ikke vente så lenge, men cn buret kan du også kjøpe ekstra del til senere så det blir dobbelt, vet ikke hvor mye det koster å hvor lang tid det tar før du får det da, har ikke undersøkt det ennå

Eru
Hamstrer mat
Posts: 377
Joined: 21 Apr 2013, 20:23
Location: Mosjøen

Re: Nytt bur, trenger tips!

Post by Eru »

Var vel der på nettbutikken jeg så.. Men enkel gidder jeg ikke, og gidder iallefall ikke vente i flere måneder! :redd:
~ Mishka ~ Eron ~ Brus Willi ~ Mus Lee ~ Arnold Ratnegger ~

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: Nytt bur, trenger tips!

Post by Siv M »

:sneak: nei det gadd ikke jeg heller nemlig så jeg tenkte kjøpe ett enkelt bur så lenge det er uansett bedre en det buret de hadde å mye lettere å gjøre rent. har tenkt å undersøke litt senere om hvor mye en etasje til koster å hvor lang tid det tar før jeg får det hjem til meg, kanskje rekker jeg å spare opp nok :nottelling:

Eru
Hamstrer mat
Posts: 377
Joined: 21 Apr 2013, 20:23
Location: Mosjøen

Re: Nytt bur, trenger tips!

Post by Eru »

Hehe, ikke sant! :D
Men nå regner jeg faktisk med at det blir RS bur + masse utstyr fra LUX-shoppen når jeg får storlønninga! :flau:
Må jo bestille masse når jeg først må betale så mye i frakt, osv!
~ Mishka ~ Eron ~ Brus Willi ~ Mus Lee ~ Arnold Ratnegger ~

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: Nytt bur, trenger tips!

Post by Siv M »

Ja du får passe på, jeg har ikke råd til alt, har regninger å masse annet dritt å betale også :bleh: har lagt ut bilder av jentene i det nye buret, på bilde tråden min om du vil se

Post Reply