Snart nytt bur! :D

Alt om bur, burstrø, innredning, burbygging, lekeplass, aktiviteter.

Moderator: Moderatorer

LilMama
Pinky
Posts: 27
Joined: 11 Dec 2010, 02:20
Location: Nannestad

Snart nytt bur! :D

Post by LilMama »

Jeg og guttene gleder oss og hente nytt/brukt chinchilla bur på onsdag! Den er 146 cm høyt, 54 cm bredt og 85 cm dypt. Det må være mer en bra nok til 2 gutter??
Anna Banana og Ben n' Jerry!! Og 4beinte Silli (border collie)
RIP Sam, Sammy og Dottie(på bilde)

Stine
Gammelrotte
Posts: 3372
Joined: 10 Aug 2008, 23:52
Kjønn: Kvinne
Location: Trondheim
Contact:

Re: Snart nytt bur! :D

Post by Stine »

Ja, det er en fin størrelse :cheer:
Stine

Sjekk ut hjemmesiden:

http://www.rugratzz.webs.com" onclick="window.open(this.href);return false;

kriistiinee
Stjeler mat
Posts: 57
Joined: 27 Dec 2010, 22:51
Location: Harstad

Re: Snart nytt bur! :D

Post by kriistiinee »

Stort og fint bur og god plass og klatre på. ;) Har vel noe lignende jeg.

LilMama
Pinky
Posts: 27
Joined: 11 Dec 2010, 02:20
Location: Nannestad

Re: Snart nytt bur! :D

Post by LilMama »

Å... Det var dumt... Ringte dame for og få addressen og hun hadde solgt buret dagen før... :( Da er det bare og fortsetting og lete.. Ikke mye man finner til så bra pris som hun la det ut til... Skule jo bare ha 500,- pga en rust flekk i bunn.. Kansje bare spare litt og kjøpe nytt bur ettervært! ;)
Anna Banana og Ben n' Jerry!! Og 4beinte Silli (border collie)
RIP Sam, Sammy og Dottie(på bilde)

Niana
Alfatryne
Posts: 1021
Joined: 02 Jan 2011, 03:20
Kjønn: Kvinne
Location: Oslo

Re: Snart nytt bur! :D

Post by Niana »

Så typisk da =( Lykke til med letingen på et nytt, det hender det kommer flere så bra tilbud som det du fant.
Cecilie med Heike, Killi og Theon/Reek

R.I.P Guttene mine

LilMama
Pinky
Posts: 27
Joined: 11 Dec 2010, 02:20
Location: Nannestad

Re: Snart nytt bur! :D

Post by LilMama »

Takk takk.. Ja, var så typisk.. Men men, sånn er det bare. Ja, holder øyene åpene! Titter på finn nesten vær dag. Men tenker om jeg venter litt klarer jeg og kjøpe et nytt bur til dem og klarer og legge ut 2000-3000 på et.. Få se hva det blir.. hehe
Anna Banana og Ben n' Jerry!! Og 4beinte Silli (border collie)
RIP Sam, Sammy og Dottie(på bilde)

Niana
Alfatryne
Posts: 1021
Joined: 02 Jan 2011, 03:20
Kjønn: Kvinne
Location: Oslo

Re: Snart nytt bur! :D

Post by Niana »

For 2000-3000 burde du få en skikkelig bra bur, en god størrelse og kvalitet i hvert fall :) Særlig om det er brukt burde det være bra til den prisen. Jeg skulle veldig gjerne ha brukt såpass på et flott og stort rottebur, men som arbeidsledig kan man ikke ta seg den friheten :P Men jeg har et bur som er ca 90cm høyt, 40cm dypt og 50cm bredt som funker fint til mine to gutter :cheerful: Særlig når burdørene står oppe hele dagen.
Cecilie med Heike, Killi og Theon/Reek

R.I.P Guttene mine

Søstrene Halvorsen
Bygger bol
Posts: 503
Joined: 22 Jul 2010, 21:23
Location: Akershus

Re: Snart nytt bur! :D

Post by Søstrene Halvorsen »

Jeg har hvert heldig jeg da jeg og har fått med bur til de jeg har så fikk jeg et kjempe bur Hannen min likte ikke det store så han bor i det som det er plass til to rotter i men han er jo så daff også da er jo nesten så han ikke gidder og klatre rundt. men jenten mine har slått seg til ro i det store buret og driver og koser der.
Men jeg har sett bra og billige bur til 1000 kr og oppover på Finn, så det er bare og lete men det er greit og bruke burkalkulatoren her inne og dobbelt skjekke syns jeg da.
Rotter: Søstrene Halvorsen ( Trulte og Vesla), Herr Halvorsen ( Hallis), Jems Bond og Ratatui

MissGuardian

Re: Snart nytt bur! :D

Post by MissGuardian »

Nå vet ikke jeg hvilken str du tenkte på, men Venezia Chinchilla buret er jo under 3000kr nytt :cheer: (http://burexperten.no/index1.html)

LilMama
Pinky
Posts: 27
Joined: 11 Dec 2010, 02:20
Location: Nannestad

Re: Snart nytt bur! :D

Post by LilMama »

Det er godt og høre.. kansje burde jeg bare vente litt og spare opp.. De er ikke full voksne enda så er ikke som de har for lite plass. Men vil at de kunne klatre mere oppover.. Å, så kult.. Ønsket jeg kunne ha guttene løse her.. Men med 2 små rampete barn tar jeg ikke sjansen.. hehe, holder helst rottene unna så jeg er sikkert på at de ikke kommer til skade. Men selfølgelig får han eldste som er 2 lov til og klappe dem mens mor har de ute.. :cheesy: Han synes de er så kule.. :roflmao:
Anna Banana og Ben n' Jerry!! Og 4beinte Silli (border collie)
RIP Sam, Sammy og Dottie(på bilde)

Niana
Alfatryne
Posts: 1021
Joined: 02 Jan 2011, 03:20
Kjønn: Kvinne
Location: Oslo

Re: Snart nytt bur! :D

Post by Niana »

LilMama wrote:Det er godt og høre.. kansje burde jeg bare vente litt og spare opp.. De er ikke full voksne enda så er ikke som de har for lite plass. Men vil at de kunne klatre mere oppover.. Å, så kult.. Ønsket jeg kunne ha guttene løse her.. Men med 2 små rampete barn tar jeg ikke sjansen.. hehe, holder helst rottene unna så jeg er sikkert på at de ikke kommer til skade. Men selfølgelig får han eldste som er 2 lov til og klappe dem mens mor har de ute.. :cheesy: Han synes de er så kule.. :roflmao:
Veldig forståelig at de ikke kan løpe ute hele dagen da, ja. Hehe. Men det er veldig fint å ha dyr når man har barn, da kan barna lære mer om ansvar og kjærlighet til alle levende skapninger :)
Cecilie med Heike, Killi og Theon/Reek

R.I.P Guttene mine

LilMama
Pinky
Posts: 27
Joined: 11 Dec 2010, 02:20
Location: Nannestad

Re: Snart nytt bur! :D

Post by LilMama »

Ja, bruker burkalkulatorn hele tiden. Ikke så mange bur rundt her for tiden. Vil helst ha en høy bur med store klattrings mugligheter. Men må vente et par mnd. hvis jeg kjøper noe nytt.. peng peng, hvorfor ringer aldri lotto'n her! ;) Har også sent mail til flere på finn. Som rett og slett svarer ikke.. Men da regner jeg med at burene er solgt bare..
Anna Banana og Ben n' Jerry!! Og 4beinte Silli (border collie)
RIP Sam, Sammy og Dottie(på bilde)

Lyngrottene
River avispapir
Posts: 995
Joined: 29 Jun 2009, 21:38
Location: Rygge/Moss
Contact:

Re: Snart nytt bur! :D

Post by Lyngrottene »

Jeg skal selge mitt chinchilla bur. Helt og fint. Eneste forskjellen er at jeg har "mouse" buret's bunn, så bunnen er dypere en det som Chinchilla buret har ;)
Hilsen oss og våre 7 snart 9 bartetotter :D - Nå med Oppdatert hjemmeside ♥
R.I.P. englene våre, dere er dypt savnet <3

It's better to have loved and lost... Than never too have loved a rat before!!

LilMama
Pinky
Posts: 27
Joined: 11 Dec 2010, 02:20
Location: Nannestad

Re: Snart nytt bur! :D

Post by LilMama »

Å? Hvor mye har du tenkt deg for den? Hadde vært fint og ikke trenge og legge ut masse penger i det.. Men har vært ganske lite på finn i akershus. Synes jeg da... Eller lite svar, hehe.. For mye annonser der ting er solgt og folk ikke oppdatterer de..
Anna Banana og Ben n' Jerry!! Og 4beinte Silli (border collie)
RIP Sam, Sammy og Dottie(på bilde)

Lyngrottene
River avispapir
Posts: 995
Joined: 29 Jun 2009, 21:38
Location: Rygge/Moss
Contact:

Re: Snart nytt bur! :D

Post by Lyngrottene »

Vel, snakker kanskje over hodet på meg selv. Nettopp fått en som er intressert i det for 1700kr. Men får svar på det imorgen...

Eller så har jeg ett furet xl bur til salg også om det hadde vært noe
Hilsen oss og våre 7 snart 9 bartetotter :D - Nå med Oppdatert hjemmeside ♥
R.I.P. englene våre, dere er dypt savnet <3

It's better to have loved and lost... Than never too have loved a rat before!!

Post Reply