Bommul

Alt om bur, burstrø, innredning, burbygging, lekeplass, aktiviteter.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Rotter_<3
Gnager på ledninger
Posts: 97
Joined: 26 Oct 2010, 23:59
Location: Oslo

Bommul

Post by Rotter_<3 »

hei, når jeg hadde hamster hør så brukte vi bomull som var fra dyrebutikk til soveplass. , men skal vi bruke det til rottene jeg får eller skal jeg bare bruke avispapir og sånt?
Rottene jeg snart får <3

Stine
Gammelrotte
Posts: 3372
Joined: 10 Aug 2008, 23:52
Kjønn: Kvinne
Location: Trondheim
Contact:

Re: Bommul

Post by Stine »

Hamstervatt kan kvele rottene, eller de kan surre det rundt tær osv, så det skal de ikke ha nei ;)
Regner med du mener hamstervatt, og ikke slik bomull som man finner feks på q-tips.
Stine

Sjekk ut hjemmesiden:

http://www.rugratzz.webs.com" onclick="window.open(this.href);return false;

kriistiinee
Stjeler mat
Posts: 57
Joined: 27 Dec 2010, 22:51
Location: Harstad

Re: Bommul

Post by kriistiinee »

Stine wrote:Hamstervatt kan kvele rottene, eller de kan surre det rundt tær osv, så det skal de ikke ha nei ;)
Regner med du mener hamstervatt, og ikke slik bomull som man finner feks på q-tips.
Hva bruker du i stedet for sånn ?

Stine
Gammelrotte
Posts: 3372
Joined: 10 Aug 2008, 23:52
Kjønn: Kvinne
Location: Trondheim
Contact:

Re: Bommul

Post by Stine »

Man kan enten bruke avispapir som Rotter_<3 sier, men min erfaring er at det stinker ganske fort. Jeg bruker fleecepledd istedenfor.
Stine

Sjekk ut hjemmesiden:

http://www.rugratzz.webs.com" onclick="window.open(this.href);return false;

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: Bommul

Post by wollf »

jeg gir mine en hel avis så de kan rive sund selv å leke med,, og ta med inn i huset. ellers bruker jeg å kaste inn sokker som har gått hull på, eller som mangler en "venn" kaster aldrig gammle klær:P

kriistiinee
Stjeler mat
Posts: 57
Joined: 27 Dec 2010, 22:51
Location: Harstad

Re: Bommul

Post by kriistiinee »

Stine wrote:Man kan enten bruke avispapir som Rotter_<3 sier, men min erfaring er at det stinker ganske fort. Jeg bruker fleecepledd istedenfor.
Jeg har vatt i mitt bur i hula dems, (eller reise buret som ligger oppi buret)

kriistiinee
Stjeler mat
Posts: 57
Joined: 27 Dec 2010, 22:51
Location: Harstad

Re: Bommul

Post by kriistiinee »

wollf wrote:jeg gir mine en hel avis så de kan rive sund selv å leke med,, og ta med inn i huset. ellers bruker jeg å kaste inn sokker som har gått hull på, eller som mangler en "venn" kaster aldrig gammle klær:P
Det pleier jeg å å bruke, henter avis hos mamma å dem for at jeg ikke abonerer på sånt. :)

Usagi-Zakura
Omegarotte
Posts: 131
Joined: 27 Sep 2010, 22:21
Location: Klæbu

Re: Bommul

Post by Usagi-Zakura »

Jeg pleier å bruke dopapir, eller aviser.
Brukte alltid dopapir til hamsteren før, billigere og tryggere enn den idiotiske vatten :cheesy:

kriistiinee
Stjeler mat
Posts: 57
Joined: 27 Dec 2010, 22:51
Location: Harstad

Re: Bommul

Post by kriistiinee »

Stine wrote:Man kan enten bruke avispapir som Rotter_<3 sier, men min erfaring er at det stinker ganske fort. Jeg bruker fleecepledd istedenfor.
Fleecepledd er jo ikke dumt, skal jeg dra å kjøpe, er jo billigere en watten da.
takk for tips!!

Post Reply