Presentasjon av kandidater til valg for NTF-styret 2022

Post Reply
Annoli
Leder
Posts: 153
Joined: 10 Jan 2017, 22:36
Kjønn: Kvinne
Location: Bergen

Presentasjon av kandidater til valg for NTF-styret 2022

Post by Annoli »

Presentasjon av kandidater til valg for NTF-styret 2022

Velkommen til å stille til valg!

Her i denne tråden kan du se en oversikt over kandidater som stiller til verv, og bli bedre kjent med dem.
Har du saker du ønsker skal tas opp på årsmøtet sender du disse på mail til oss; ntf@tamrotter.com

For dere som ønsker stille så forteller du om deg selv og hvorfor du ønsker å bli valgt, hvilket verv ønsker du stille til - har du noe spesielt du brenner for? Fortell oss!

Verv til valg 2022

- Nestleder 2 år
- Kasserer 1 år (fortsettelse av 2-årig verv. Ingen stilte i 2021, men kanskje i år? Nestleder har utført denne oppgaven i 2021).
- SoMe (Medieansvarlig) 1år
- Webmaster 2 år
- Styremedlemmer, 1 år
- Vara, 1 år

Info om vervene (opplæring gis, nytt styremedlem har kontroll på når dem er komfortable med å utføre vervet på egenhånd).
Alle styremedlemmer oppfordres til initiativ og å oppdatere seg på relevant informasjon og utvikling.

Nestleder: Samarbeider tett med leder, og skal kunne steppe inn når leder ikke er tilgjengelig.
Hovedansvar sammen med leder at vedtekter og øvrige avtaler opprettholdes.
Tar over oppgaver ved behov.
Kasserer: Ansvar for det økonomiske og regnskap.
Har oversikt over kontoaktivitet, og lager regnskap og budsjett hvert år.
SoMe: Ansvar for sosiale medier, da spesielt facebook og evnt. snapchat.
Webmaster: Ansvar for nettsiden og forumet.
Styremedlem: Hjelper til der det trengs, og bidrar idémessig og informativt.
Vara: Kan tre inn i verv hvor det er nødvendig, velkommen til å bidra ellers.
Ann Mari S. Selje

"It's nice to be important, but it's more important to be nice".

Sjiraffhjerte
Sosiale medier
Posts: 2
Joined: 23 Jan 2021, 17:53

Re: Presentasjon av kandidater til valg for NTF-styret 2022

Post by Sjiraffhjerte »

Hei 😊
Mitt navn er Janne Øvrid Holter, er 42 år og jeg bor i Moss.
Jeg ønsker å sitte i styret, gjerne SoMe, i 2022.
Jeg har sittet i styret som SoMe i 2021 og trives kjempe godt, så ønsker å fortsette med dette.
Jeg er oppdretter og driver Sjiraffhjerte Rotteoppdrett, og stortrives med dette ❤️
Jeg syns rotter er verdens flotteste dyr og ønsker virkelig å være med å jobbe for rottenes beste❤️

mily
Webmaster
Posts: 673
Joined: 17 Sep 2012, 00:47
Kjønn: Kvinne
Location: Skien/Porsgrunn

Re: Presentasjon av kandidater til valg for NTF-styret 2022

Post by mily »

Hei, mitt navn er Merethe og stiller til gjenvalg som webmaster. Kommer fra Skien og her bor jeg med mine seks små rotter.
Hilsen Lush, Sky, Eze, Trøbbel, Rebel & Ryot
<3 Lykke, Sjarm, Gnist, Glød, Lun, Glede, Unik, Rim, Vilje, Storm, Lux, Nova, Khaleesi, Kaos, Ivrig, Olivia, Echo, Korse, Mew, Aspen, Bib, Bandit, Meavy, Micki, Lilo, Pix, Ru, Normal, Link<3

Marie
Nestleder
Posts: 9
Joined: 13 Apr 2020, 01:48

Re: Presentasjon av kandidater til valg for NTF-styret 2022

Post by Marie »

Hei😀
Mitt navn er Marie Ulfstein og ønsker veldig gjerne å være kasserer i styret. Jeg fikk opplæring som kasserer i 2021 og kunne gjerne tenke meg å fortsette som dette gjennom 2022 🙂
Jeg har oppdrettet Peculiar rats, men har hatt en pause fra det nå, da jeg har fått en liten baby selv🍼👶
Selv om jeg har pause fra oppdrett, ønsker jeg å være en del av miljøet og bidra så godt jeg kan inntil jeg har mer tid 😊❤️
Mvh Marie og rottene 🐭🐭

Post Reply