Presentasjon av kandidater til valg for NTF-styret 2021

Post Reply
Annoli
Leder
Posts: 153
Joined: 10 Jan 2017, 22:36
Kjønn: Kvinne
Location: Bergen

Presentasjon av kandidater til valg for NTF-styret 2021

Post by Annoli »

~ Presentasjon av kandidater til valg for NTF-styret 2021 ~

Velkommen til å stille til valg!

Her i denne tråden kan du presentere deg selv, og vi får alle en god oversikt over kandidatene som stiller.
Har du saker du ønsker skal tas opp på årsmøtet sender du disse på mail til oss; ntf@tamrotter.com

Fortell om deg selv og hvorfor du ønsker å bli valgt, hvilket verv ønsker du stille til - har du noe spesielt du brenner for? Fortell!

Verv til valg 2021
- Leder 2 år
- Nestleder 1 år
- Kasserer 2 år
- Medieansvarlig 1år
- Vara
Ann Mari S. Selje

"It's nice to be important, but it's more important to be nice".

Annoli
Leder
Posts: 153
Joined: 10 Jan 2017, 22:36
Kjønn: Kvinne
Location: Bergen

Re: Presentasjon av kandidater til valg for NTF-styret 2021

Post by Annoli »

Mitt namn er Ann Mari, eg er 38 år og arbeidar til vanleg som pedagogisk leiar i barnehage.

Eg har vore vald stedfortredande leiar no i eitt år, og stedfortredande leiar sidan hausten 2019.
Tidlegare var eg sekretær med ansvar for det meiste administrative, med unntak av det økonomiske, sidan 2017.

Eg stillar vidare som leiar, då eg er generelt opptatt av dyrevelferd, med ei ekstra interesse for rotter.
Opplev rotter som misforståtte, og lite respektert. Til tross for kor intelligente og empatiske dei er, og kor mykje dei har gitt, og fortsatt gir, til oss via dyreforsøk.

Ynskjer å jobbe for ei foreining som hevar stemma til rottene, og kan opparbeida seg ein viss innflytelse i høve til ulike instansar og samfunnet generelt.

Har god oversikt over foreininga, og kva administrative arbeidsoppgåver som må gjennomførast er.
Har eit sterkt ynskje om å bevara foreininga, og at rottevener stiller til val.

Arb.oppgåver kan ein alltids verte einige om innad, det viktigaste er at vi er menneske som brenner for å fremme rotter, og deira ve og vel.

Sjølv om eg ikkje skulle verte vald, så ynskjer eg fortsette i foreininga. Vervet i seg sjølv er ikkje det viktigaste for meg, men at eg kan bidra til positiv utvikling av rotters omdømme.
Ann Mari S. Selje

"It's nice to be important, but it's more important to be nice".

Sjiraffhjerte
Sosiale medier
Posts: 2
Joined: 23 Jan 2021, 17:53

Re: Presentasjon av kandidater til valg for NTF-styret 2021

Post by Sjiraffhjerte »

Hei 😊
Mitt navn er Janne Øvrid Holter.
Jeg kan stille til valg som enten medieansvarlig eller vara.
Jeg er 41 år, har mann og fire barn, alle jenter (16, 14, 10, 3 år)
Jeg elsker dyr og har hatt mange forskjellige oppover, men nå er det rottene som har smeltet hjertet mitt ❤️
Nå har jeg fire jenter, og to gutter, og jeg storkoser meg sammen med dem 🥰
Jeg er glad i å sy og lager mye forskjellig aktiviteter disse vakre kan holde på med😊
Jeg er opptatt av rottenes helse og avl, og har et sterk ønske om å starte oppdrett for å hjelpe til å bidra til at folk kan få tilgang på rotter med gode gener og at de er menneskehåndtert fra de er små.

Marie
Nestleder
Posts: 9
Joined: 13 Apr 2020, 01:48

Re: Presentasjon av kandidater til valg for NTF-styret 2021

Post by Marie »

Hei :D
Mitt navn er Marie Ulfstein, er 36 år og bor i Sarpsborg.
Jeg er student, men har litt jobb ved siden av for å være sikker på at rottene mine får det de trenger (og helst litt til ;) ).
Jeg har hatt rotter flere ganger i løpet av livet mitt, men hatt en liten pause før jeg anskaffet meg rotter igjen for noen år siden. Når jeg så hvor vanskelig det var å få tak i rotter fra oppdretter, så bestemte jeg meg for å starte oppdrett for å hjelpe til med å føre friske og tamme rotter med godt gemytt videre. Derfor startet jeg Peculiar rats, og er nå aktiv med alle de små rotte-trollene mine :crazybonk:

Jeg er vokst opp med alle mulige slags dyr, men rotter er de gnagerne som jeg falt for første gangen som 9 år, til resten av mitt liv :hjerterotte:
Ellers har jeg en hund og saltvannsakvarium sammen med samboeren min. Utrolig nok har ikke samboeren min kastet meg ut til tross for at rottene tar opp hele stuen :lolear:
Det er først nå at jeg har blitt aktiv i rotte-miljøet, men ønsker å hjelpe til med å fremme rottenes saker og velferd. Derfor vil jeg gjerne stille til valg som enten vara eller nestleder. Mulig jeg kan brukes til mer etterhvert, men tør ikke bite over for mye før jeg får litt erfaring på baken :lolear:

Er det noe mer dere lurer på, så er det bare å spørre :D Skulle jeg ikke bli valgt, så vil jeg gjerne hjelpe til med det jeg kan uansett :)
Med vennlig hilsen Marie og rottene :slappeav:

Post Reply