Presentasjon av kandidatene til valg Styret 2017

Post Reply
WillyWonka
Alfatryne
Posts: 1910
Joined: 12 Aug 2010, 21:57
Kjønn: Kvinne
Location: Bergen
Contact:

Presentasjon av kandidatene til valg Styret 2017

Post by WillyWonka »

Snart er det 2017 og vi nærmer oss da valget for nytt styre til NTF.

PRESENTASJONSTRÅD!

Starter en tråd der de som ønsker å stille til valg til NTF sitt styre 2017 kan presentere seg selv.
På denne måten får alle en oversikt over hvem som stiller til valg, til hvilket verv og litt om hva de kan bidra med :)
Den som er lykkelig, kan ikke stå for tidlig opp <3
<3 Rubin, Beryll, Kløver, Master Splinter, Roger og Viggo <3

http://www.willywonkasrotter.com

WillyWonka
Alfatryne
Posts: 1910
Joined: 12 Aug 2010, 21:57
Kjønn: Kvinne
Location: Bergen
Contact:

Re: Presentasjon av kandidatene til valg Styret 2017

Post by WillyWonka »

Jeg ønsker å stille til vervet som LEDER for NTF.

Jeg har sittet som leder i litt over ett halvt år nå og ønsker gjerne å fortsette i vervet videre. Jeg, som de fleste andre, har perioder der jeg ikke har vært like aktiv av ulike årsaker, men jeg er ofte innom NTF sitt forum og er lett tilgjengelig om det skulle være noe likevel.
Jeg ønsker å være med videre på ferden for å gjøre en innsats for NTF, prøve å bidra til at NTF holdes aktivt og være synlig utad.

Ellers bor jeg i Bergen sammen med min samboer, rotter (Axel, Beryll, Rubin, Kløver og Master Splinter), 3 akvarium, 2 katter (Simba og Felix) og hunden/valpen Trixie <3 Trives veldig godt her.
Når jeg ikke er aktiv på NTF jobber jeg som sykepleier ved Haukeland sykehus, trener med hunden, hører på musikk, maler litt (akkurat begynt med akryl-maling, men kan foreløpig ikke skryte på meg så alt for mye :P ) Liker å reise, selv om jeg ikke får gjort det så mye. Ellers er jeg rimelig hjemmekjær og liker rolige kvelder med rotter i skjerfet, en god bok og fyr i peisen.
Har hatt rotter siden 2010 og har vært på med to samarbeidskull så langt. Håper også å kunne bidra til flere gode rotter inn i rottemiljøet etterhvert.

Veronika M. Johansen / WillyWonka
Den som er lykkelig, kan ikke stå for tidlig opp <3
<3 Rubin, Beryll, Kløver, Master Splinter, Roger og Viggo <3

http://www.willywonkasrotter.com

Ingerid Øksnevad
Stjeler søppel
Posts: 776
Joined: 05 Jun 2013, 09:37

Re: Presentasjon av kandidatene til valg Styret 2017

Post by Ingerid Øksnevad »

Jeg stiller til gjenvalg som kasserer.

Bor i Ytre Enebakk sammen med mann, 2 sønner, 3 hunder, 1 katt og akkurat nå 8 rotter. Har hatt rotter siden 2013 og har siden høsten '14 drevet med oppdrett.

Til daglig driver jeg Lundqvist Hundeskole sammen med mannen min. Så, det meste av det jeg holder på med handler om undervisning, kommunikasjon, innlæring, språk og adferd :) Jeg har rett og slett verdens beste hverdag :)

Annoli
Leder
Posts: 153
Joined: 10 Jan 2017, 22:36
Kjønn: Kvinne
Location: Bergen

Re: Presentasjon av kandidatene til valg Styret 2017

Post by Annoli »

Hei.
Eg kan gjerne stille til val som sekretær.
Eg bur i Bergen saman med 9 rotter. 2 gutar (Gunnar Johannes og Håkon) og 7 jenter (Panda og Melis og Snø, Fnugg, Arya, Jupiter og Opal).
Alle er rescues eller komen frå ops-kull frå andre rescues.
Fekk mine første rotter i januar 2002.
Eg er særs engasjert i rottehald og dyrevern generelt. Eg er aktiv i NOAH men prioriterar alltid rottisane.

Til dagleg er eg pedagogisk leiar på blanda avdeling (0-6) i barnehage.
Trives veldig godt i jobben min og har både med born og rotter sansen for desse såkalla "vanskelege" individa som eigentleg berre er
misforstått og ikkje sett ordentleg. Dei treng berre litt respekt og at nokon bryr seg nok til å finne ut kva som faktisk ligg bak oppførselen.

Eg er glad i organisering og orden og elskar å laga lister.
På jobb er eg òg verneombod og tar oppgåver for andre på denne måten alvorleg og vil gjera det best mogeleg.
Sidan eg er så engasjert i rotter tenkte eg at eg ville prøve å ta meir del i foreninga. Då høyres sekretær ut som ein god stad å starta for meg.

Ann Mari S. Selje
Ann Mari S. Selje

"It's nice to be important, but it's more important to be nice".

Vimsy
Stjeler søppel
Posts: 759
Joined: 20 Jan 2015, 14:08
Kjønn: Kvinne
Contact:

Re: Presentasjon av kandidatene til valg Styret 2017

Post by Vimsy »

Jeg ønsker å stille til valg som nestleder for NTF.

I 2016 har jeg sittet som styremedlem med nettbutikk i foreningen og er klar for nye utfordringer.

Jeg anser meg selv som engasjert og ønsker positiv vekst og synliggjøring av foreningen.

Jeg har oppdrettet Ceecii sammen med min makker Astrid og har prdd 7 hunnrotter og 5 hannrotter. Har nå hatt rotter sammenhengende i 2 år, men mine første rotter fikk jeg i 2007 og har vært fascinert siden. I tillegg til rottene har jeg 3 hunder og 2 katter. Jobber som saksbehandler og har en bachelor i jus og ledelse.
---- Ceecii Rotteri ---- Besøk gjerne vår FB-side https://www.facebook.com/CeeciiRattery/

Hardy Rats
Sofaspiser
Posts: 193
Joined: 09 Sep 2014, 16:56

Re: Presentasjon av kandidatene til valg Styret 2017

Post by Hardy Rats »

Jeg ønsker å stille til valg som viseredaktør for NTF, men dersom det ikke blir noe av denne stillingen, ønsker jeg å stille som sekretær.

Jeg er 25 år, bor med min samboer og våre 3 katter og 8 rottejenter. Jeg er utdannet biolog og dyrepleier og jobber som dyrepleier hos en veterinærklinikk i Oslo. Samboeren og jeg startet oppdrettet vårt, "Hardy Rats", i 2016, og forventer årets første kull om ca. en uke. I tillegg var jeg styremedlem for NTF med ansvar for kalenderkonkurransen.
Jeg ser på meg selv som kreativ og rottegal, noe jeg syntes passer bra til redaktør-vervet. Jeg har fått mye glede av rotteverden, og vil gjerne være med å bidra slik at den kan fortsette å glede andre. :)
~Marcy, Muffins, Moon, Mira, Magic, Aero, Bubbles, Bulma, Chelsea, Mim, Delta~

utmeldt

Re: Presentasjon av kandidatene til valg Styret 2017

Post by utmeldt »

Mitt navn er Iwona Osuch, og eg stiller til valg som styremedlem.

Eg er 43 år gammal, bur i Sogndal, og jobber som sjukepleiar. Eg har vore medlem i NTF sidan 2012, og har hatt verv som vara, og sekretær.

Eg er oppteken av rottehelse, sjukdomslære, og forskning knytt til desse, og er for å fremme, og opplyse om god rottehald i ulike arena.
NTFs helsefond er ein av mine hjertesaker, og samstundes ønskjer eg støtte og utvikle NTF som forening og dermed bidra til å betre ve og vel for våre tamrotter.

NinaES
Pinky
Posts: 5
Joined: 11 Feb 2015, 23:24

Re: Presentasjon av kandidatene til valg Styret 2017

Post by NinaES »

Hei, jeg stiller til valg som enten styremedlem eller vara :)

Litt om meg selv; startet med to rottefrøkner sent i 2013, begynte etterhvert å adoptere og har pr i dag 19 rotter som bor fast hos meg.

Jobber innenfor byggevare med økonomi, har samboer som er tilvarende interessert i rotter som meg selv og to bonusbarn.

Jeg har vært medlem i NTF siden 2014

jilleide
Gnager på ledninger
Posts: 100
Joined: 26 May 2015, 14:49
Kjønn: Kvinne
Location: Sandnes

Re: Presentasjon av kandidatene til valg Styret 2017

Post by jilleide »

Hei! Jeg ønsker å stille til valg som sekretær.
Jeg er 21 år gammel og bor i Sandnes (Rogaland).
Hjemme har jeg 7 rotter, og driver oppdrettet JE'Rattery. Har gjennom hele livet engasjert meg mye om dyr. Har hatt katter, kanin, akvarie... og har ridd hest aktivt i 15 år.
Ellers studerer jeg Eiendomsmegling, og er på mitt siste år.
Jeg liker godt slik "kontorarbeid", med lister og mail osv. Og derfor tror jeg sekretær kunne vært noe for meg. :-)
JE' Rattery

Post Reply