Rottetreff på Østlandet!
-
- varamedlem
Re: Rottetreff på Østlandet!
Vi som er så gode til å passe på at små rottetotter ikke blir borte skal nok klare å passe på at du ikke forsvinner for oss Ida :cheerful:
Det er kjempegøy at det ser ut til å komme mange! :cheer: Ville bare påpeke at det fort kan bli trangt ute i oppkjørselen vår og i gata, hehe. Vi bor innerst i blindvei, så for de som vil trykke bilene sammen (og ikke bryr seg om bulkefaren :giggle: ) er det bare å pakke bilene sammen innerst. For de som synes at det høres litt trangt ut er det bedre å parkere 100 m lenger bort, på en grus/gressplass/lekeplass/løkke man får på venstre hånd rett før man svinger inn gata vår
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred
-
- Gammelrotte
- Kjønn: Ikke oppgitt
Noen som kjører forbi Horten på veien da, med ledig plass, muligens? :boing:
Anexet med tottebasser og corgis frøkner.
Hei vi kjører forbi Horten og kan godt plukke deg opp eventuelt 

Hilsen Miki, Meavy, Link, Lilo, Ru, Pix, Lush & Normal
Savnet <3 Lykke, Sjarm, Gnist, Glød, Lun, Glede, Unik, Rim, Vilje, Storm, Lux, Nova, Khaleesi, Kaos, Ivrig, Olivia, Echo, Korse, Mew, Aspen, Bib & Bandit <3
Savnet <3 Lykke, Sjarm, Gnist, Glød, Lun, Glede, Unik, Rim, Vilje, Storm, Lux, Nova, Khaleesi, Kaos, Ivrig, Olivia, Echo, Korse, Mew, Aspen, Bib & Bandit <3
Kjører fra Asker, hvis noen vil sitte på fra der eller fra annet sted på veien!
Hei kikky
jeg å Merethe kjører forbi Horten, regner med rundt 11 tida ca. ring 41507047, så kan vi sikkert plukke deg opp på veien:) Hilsen Aleksander

Merethe = Milyminion wrote:Hei kikkyjeg å Merethe kjører forbi Horten, regner med rundt 11 tida ca. ring 41507047, så kan vi sikkert plukke deg opp på veien:) Hilsen Aleksander

-
- Gammelrotte
- Kjønn: Ikke oppgitt
Oi, ikke fått med meg at det startet allerede kl 12 :flau:
Anexet med tottebasser og corgis frøkner.
-
- Stjeler søppel
- Kjønn: Kvinne
Gleder meg til å høre og kanskje se bilder av hvordan dere har hatt det 

Tusen takk for en kjempe koselig dag på treff :cheerful: noen utslitte rotter i hus her nå :roflmao:
Hilsen Miki, Meavy, Link, Lilo, Ru, Pix, Lush & Normal
Fikk dessverre ikke vært der! 
Men ja, vil gjerne se bilder!!

Men ja, vil gjerne se bilder!!
-
- Omegarotte
- Kjønn: Kvinne
Det var kjempe kjekt å treffe så mange av dere på "ordentlig", og jeg gleder meg allerede til neste år. Alle må huske å følge med rottene som var med, siden d ble oppdaget midd på noen av rottene...
Ellers var d en kanon kjekk opplevelse

:lovey: :peewaggle: :party: :roflmao:
Ellers var d en kanon kjekk opplevelse

:lovey: :peewaggle: :party: :roflmao:
Hadde skikkelig lyst men måtte jobbe
Håper dere har planer om å ha det rundt den delen av norge flere ganger
gjerne i nærheten av Oslo.. hehe :giggle:

Håper dere har planer om å ha det rundt den delen av norge flere ganger

-
- Betarotte
bildeer?
rotteslottet.blogspot.no
"If you tame me, then we shall need each other. To me, you will be unique in all the world."
"If you tame me, then we shall need each other. To me, you will be unique in all the world."
jaaa! jeg vil også se bilder