Merking av innbetalinger

Post Reply
Stine
Gammelrotte
Kjønn: Kvinne

Merking av innbetalinger

Post by Stine »

Vi har mottat innbetalinger som ikke er merket med adresse og hva som er betalt for, og det gjør et veldig vanskelig for oss å vite hvor ting skal sendes og hva.

Minner om at alle som overfører penger, spesielt kalendere, må merke hva innbetalingen går til. Medlemsnr. (evnt adresse om du ikke er medlem) skal skrives på når man bestiller kalender.

Man kan også begynne å betale medlemsavgift for 2012 nå som er 100 kr, og evnt 50 kr til helsefondet.

God-snart- jul :D
Stine

Sjekk ut hjemmesiden:

http://www.rugratzz.webs.com" onclick="window.open(this.href);return false;

wollf
Gammelrotte

Re: Merking av innbetalinger

Post by wollf »

fortell gjerne litt om dette helseforndet og hva det er og går til??? :wink:

tantepose
Gammelrotte

Post by tantepose »

Når man kommer inn på NTF's hovedside og skroller nedover for å komme til Forum,ser man også Helsefond på den listen.Trykk på den og les der.Nederst står også en link til forumets info-tråd om helsefondet.Mye frivillig arbeid ligger bak dette fondet og det kommer svært mye viktig viten ut av dette som er til stor hjelp for oss alle.Oppfordrer alle til å lese dette og alle de andre nyttige sidene som ligger på listen på forsiden.NTF har mer å tilby deg enn ett kjekt,nyttig og hjelpsomt forum. :cheerful:
JEG LESER MED SMIL I TANKENE OG SKRIVER MED SMIL OM MUNNEN

www.rottbo.piczo.com

wollf
Gammelrotte

Post by wollf »

flott at det informeres hvor man kan finne dette! men personlig kan jeg gå inn med mere penger til dette fondet, men da ønsker jeg tydelig å vite hva disse pengene går til, for sist forsvant pengene til de samme personene på kort tid og før jeg går inn med noe penger vil jeg vite hvem de går til og hva de går til. jeg vil gjerne støtte denne teorien på at chippete rotter har lettere for å få hypofysesvulser. noe jeg ser på som interessant. jeg er ikke med å støtte med penger til at folk som mister rotten sin 2-3 år gammel skal få vite hva det var. og skal penger gå til dette bør det være en rote med mye slektninger i avl. men kanskje dette er et tema for årsmøtet?

Heidi
Gammelrotte

Post by Heidi »

Bare kort svar foreløpig - pengene går ikke til personer men til interessante tilfeller.

Post Reply