Søte folk

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Post Reply
wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Søte folk

Post by wollf »

jeg er så glad det finnes så mange snille og søte mennesker i denne værden. jeg er så overveldet over hvor snille folk er

Tora har gitt meg ammebher og biteleke
Sanca har gitt meg et flott bæresjal
Tonje Lenore har gitt meg cupcake pynt, sterilisator og kjørt og hentet/handlet for meg
Jeg har fått gaver fra alle kanter, ikke bare ntf. det kommer pakker til meg i posten fra venner fra barneskolen, familie jeg ikke har kontakt med, folk jeg kun har møtt og jeg fikk tilogmed gave fra nærmatbutikken her for de synes jeg strålte slik og altid var så hyggelig. Jeg er jo ikke mer hyggelig enn andre. Dyrlegen ga meg tilogmed rabatt på kastrering av hunden min for at jeg var gravid.
Jobben ga meg denne flotte bleiekaken i dag. jeg har jobbet der siden påsken bare.
Er helt på gråten over så snille folk er og jeg gruer meg nesten til å ikke være gravid lenger :flau:
Takk til dere søte jenter på forumet... jeg gleder meg til rotte festen for å vise frem min vakkre baby

Bleiekaken
Image

Image

innholdet utenom bleier
Image

og til dere som har maset på magebilder.. her er noen;)
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

og så kommer tonje i helgen og knippser flere bilder :kiss:


bare tenkte dele litt personlig hygge her inne :hiding:

tantepose
Gammelrotte
Posts: 3541
Joined: 04 Jan 2007, 03:09
Location: møreogromsdal
Contact:

Re: Søte folk

Post by tantepose »

Lykke til Marlen! :kiss: Etter størrelsen på magen må det vel komme noe snart! :cheerful:
JEG LESER MED SMIL I TANKENE OG SKRIVER MED SMIL OM MUNNEN

www.rottbo.piczo.com

torasrotter
Gammelrotte
Posts: 2871
Joined: 07 Jan 2008, 15:04
Location: Kristiansand
Contact:

Re: Søte folk

Post by torasrotter »

ÅÅååå søteste vakreste!! Bare vent til du får den posen med ting jeg har til deg her!! Hver gang jeg ser noe som minner meg om deg så kjøper jeg det, så det begynner å bli ganske masse nå :nottelling: Og for en fantastisk flott og fin bleiekake! Sånn vil jeg og ha, kanskje jeg bare må bli gravid igjen.. Er så verpesyk at jeg holder på å døøøø!! Skal babynappe Aurora når jeg kommer på rottetreffet :thhpt:
A soft answer turns away wrath, but a harsh word stirs up anger..
http://sites.google.com/site/rotteslottet/home
Mail: karmas_rattery@hotmail.com
Dizzy, Chanel, Sangha, Siddharta, Fosil & Kevay * Percy & Sheldon

Tonje Lenore
Alfatryne
Posts: 1847
Joined: 07 Jan 2011, 09:11
Location: Over alt
Contact:

Re: Søte folk

Post by Tonje Lenore »

Hihi, gleder meg til søteste Siri kommer, hun kommer til å bli så bortskjemt :cheerful:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:


:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:


http://Www.selgerotter.blogg.no

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: Søte folk

Post by wollf »

tantepose wrote:Lykke til Marlen! :kiss: Etter størrelsen på magen må det vel komme noe snart! :cheerful:
ja skal på KK i morgen å se hvor jeg ligger ann. Har hatt en del rielignende kramper i dag.. så satser på å få henne i armene mine snart...
Om ikke jeg føder i helgen så går jeg på ikea på mandag. hørt rykter om at det setter mange gravide i sving :grin:

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: Søte folk

Post by wollf »

torasrotter wrote:ÅÅååå søteste vakreste!! Bare vent til du får den posen med ting jeg har til deg her!! Hver gang jeg ser noe som minner meg om deg så kjøper jeg det, så det begynner å bli ganske masse nå :nottelling: Og for en fantastisk flott og fin bleiekake! Sånn vil jeg og ha, kanskje jeg bare må bli gravid igjen.. Er så verpesyk at jeg holder på å døøøø!! Skal babynappe Aurora når jeg kommer på rottetreffet :thhpt:
søte du da :thhpt:
bare vent til du får holde henne, da blir du nok ikke noe mindre babysyk. hehehe...
lille pandora er jo bare ybersøt da... må få møte henne snart :happy:
Gleder meg. skal innrømme at jeg er svak for gaver. prøver ikke å late som noe annet... beste dagen på året er jul, og det er bare pga gavene :party:

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: Søte folk

Post by wollf »

Tonje Lenore wrote:Hihi, gleder meg til søteste Siri kommer, hun kommer til å bli så bortskjemt :cheerful:
du kan jo få se henne akkurat så mye du vil du :boing:
du skal jo være med på trilleturer, og så har jeg jo bestemmt at du skal få barn snart selv :thhpt:

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: Søte folk

Post by wollf »

skulle tatt magebilder før magen sank. nå henger den jo å titter i bakken :suspicious:
og med det kom også alle strekkmerkene.. men men... er mine flotte tigerstriper som jeg ærlig og redelig har fortjent.
en ekte kvinne har stripene til en tiger over mage og flanke :tiger:

torasrotter
Gammelrotte
Posts: 2871
Joined: 07 Jan 2008, 15:04
Location: Kristiansand
Contact:

Re: Søte folk

Post by torasrotter »

Japp! Im the biggest tiger of them all! Hadde ingen strekkmerker frem til jeg var kanskje 39 uker, og så kom de. Og i stort antall også :klaskepanne: Men det er jo selvsagt helt verdt det, uten tvil.

Jeg kommer til å ta med meg Siri hjem jeg så kan du få pandora. Hun er ikke liten og søt lenger, det er bare fordi bilder ikke visert fart! Hun er høyt og lavt som en tornado, og har ikke tid til noen andre i hele verden :thhpt: Og så klatrer hun ut av senga om natta, går inn på badet og henter tannbørsten sin, vekker meg og vil pusse tennene i vasken :suspicious: Selv om hun har soveserk på, så kommer hun seg ut. Heldigvis har vi grind på trappa og barnesikring på vinduene :crazy:
A soft answer turns away wrath, but a harsh word stirs up anger..
http://sites.google.com/site/rotteslottet/home
Mail: karmas_rattery@hotmail.com
Dizzy, Chanel, Sangha, Siddharta, Fosil & Kevay * Percy & Sheldon

anni

Re: Søte folk

Post by anni »

Flotte bilder.
Lykke til med fødselen, husker når jeg lå på KK og hadde fått mitt første barn, en ubeskrivelig lykke.

sanca
River avispapir
Posts: 971
Joined: 05 Sep 2011, 11:05
Kjønn: Kvinne
Location: Krokstadelva

Re: Søte folk

Post by sanca »

uuups, så ikke denne tråden før nå!!! Virkelig herlige bilder, Marlen! Og nå som vidunderet er kommet til verden vet vi jo at hun er like vakker som moren sin :grin: Gleder meg så til dere kommer til meg! :cheer: :cheer: :cheer:
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred

Post Reply