LEO har kommet til Hamar!

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
Elin

LEO har kommet til Hamar!

Post by Elin »

Hei! :D

I går kom lille Leo til Hamar for å bo sammen med oss. Han møtte Zorro og Zevs, og de fant tonen med en gang. Det hele gikk veldig fredfullt for seg, og ble perlevenner.

Jeg har tatt noen få bilder i dag, rett etter frokost. Det ble ikke mange, og de er heller ikke bra, så jeg får se om jeg kan ta noen fler senere... Her er linken:

Leo

klikk øverst på siden der det står Leo har kommet, så ser dere det.

Han er så utrolig søt. Og utrolig kosete og tillitsfull. Etter et kvarter i går skulle man tro at han hadde bodd her hele livet! :D
Til frokost i dag fikk de egg, og de satt siden av hverandre og spiste sammen uten noe tull. De var så søte sammen!

Melody
Alfatryne
Posts: 1942
Joined: 13 Feb 2004, 23:19
Location: Sør-Trøndelag

Post by Melody »

Nuskete!
Han så utrolig trygg ut, da! Ser ut som om matmor Heidi har gjort en god jobb! :wink:
Meloen og Dropjes rottedagbok
Superratz

Elin

Post by Elin »

Hei Melody! :wink:

Matmor Heidi har gjort en kjempejobb! Jeg tok han ut av reiseburet i går, og han slikket meg både på fingrene og i ansiktet, før han stakk under genseren min. Etter en liten stund løp han rundt på sofaen. Da fikk han møte Zevs og Zorro, og de bare snuste på hverandre en stund før de begynte å leke sisten. De byttet på å løpe etter hverandre, og Leo ser virkelig ut til å trives i selskap med guttene.

Jeg er virkelig glad for at det gikk så bra! Hadde en plan B, med et bur til, så de kunne stå ved siden av hverandre hvis det ble noe krøll, men det buret er pakket vekk! :D

Heidi
Gammelrotte
Posts: 4458
Joined: 13 Feb 2004, 13:46
Location: Oslo
Contact:

Post by Heidi »

Lille Leo! :D :D

Adyssa
Hamstrer mat
Posts: 340
Joined: 12 Feb 2004, 19:28
Location: Asker
Contact:

Post by Adyssa »

Grattis Elin! Skönt att höra att introduktionen gick bra.

Hans bror Morris gick också lätt att introducera hos Malene med hennes pojkar Plexis och Wolf. Bra jobbat Heidi.

Tack för att du passade på de när jag var sjuk.
Ki

Elin

Post by Elin »

Hei Ki!

Godt å "se" deg på bena igjen! :wink:

Leo har slått seg til ro her. Han er en skikkelig kosegutt, og elsker å ligge i nakken min og sove når jeg gjør lekser. Jeg blir så varm og god i nakken atte! :D

Han har lagt sin elsk på Zorro, de to sover sammen, spiser sammen og leker sammen hele tiden. Zevs kommer liksom diltende etter, han! :)

Locked