Kjære Champus...

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
Melody
Alfatryne
Posts: 1942
Joined: 13 Feb 2004, 23:19
Location: Sør-Trøndelag

Kjære Champus...

Post by Melody »

I dag har vi mistet vår kjære Champus. Vi hadde en tung tur til dyrlegen i formiddag og alt er temmelig tomt og sårt nå...

...Men Champus var gammel, hun ble 25, 23 mnd. gammel. Dyrlegen spurte om vi var helt sikker på om vi ønsket å avlive eller om vi kanskje ønsket å prøve noe først... I et sekund der steg håpet i meg, men etter å ha tenkt, så sa jeg at det kun ville betydd å kjøpe Champus noen uker ekstra, siden hun er såpass gammel som hun er. Dyrlegen var enig i at det hørtes ut som et klokt valg og jeg er nå glad for at hun fikk slippe før hun virkelig begynte å lide...

Skopelos var også med til dyrlegen og han har nå fått antibiotika mot luftveisinfeksjon... :(

Så nå har jeg oppdatert siden min. Infoen om Champus er overflyttet til "Engelene våre" og aldersstatistikken er oppdatert.

http://www.melodynett.com
Meloen og Dropjes rottedagbok
Superratz

Topolinis
Stjeler søppel
Posts: 808
Joined: 17 Apr 2004, 02:10
Location: Skogn
Contact:

Post by Topolinis »

Huff.. Ikke gode nyheter! Bra hun bodde hos deg da Kristin, og hadde et herlig rotteliv :D Hun har det godt nå, kroppen var sliten, og hun gledet seg sikkert til å møte alle vennene sine på ostemarkene..

Men Skopelos har luftveisinfeksjon?? Du har ikke vært heldig med rottene dine i år, stakkars deg, og stakkars Skopelos! Føler med deg, og håper det går bra!
Mvh Ida S. Eggen

Melody
Alfatryne
Posts: 1942
Joined: 13 Feb 2004, 23:19
Location: Sør-Trøndelag

Post by Melody »

Mail er sendt ut til alle eiere av rotter fra kull 6. Gi meg beskjed om du ikke har fått den!
Meloen og Dropjes rottedagbok
Superratz

9na

Post by 9na »

kjempetriste greier dette her ja :cry: bare trøst deg med at hun hadde et supert og langt rotteliv hos deg,og slapp og ha det vondtmer.

Locked