Min pige er kommet hjem :D

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
Annbritt
Stjeler søppel
Posts: 788
Joined: 24 Feb 2004, 14:14
Location: Nørresundby
Contact:

Min pige er kommet hjem :D

Post by Annbritt »

Jeg er lige nødt til at udtrykke min glæde :D Jeg har endelig fået min dejlige Aisling-pige hjem igen :D Hun har været ude til parring, men det tog sin tid, for hun var ikke helt sikker på, om hannen var god nok til hende :lol: Først efter et par dage ville hun lade ham sove sammen med sig.
Men ih, hvor har jeg savnet min blide Ais-pige.
Det har holdt hårdt at undvære hende, men nu er hun hjemme igen: Stor som et hus, tung som en mursten og træt som en vordende mor :mrgreen:
Hun er i forvejen en ret stor pige (460-470 gram da hun tog afsted), og er ikke blevet mindre imponerende af udseende af at komme hjem med 50 gram ekstra mave :D

Ih, jeg glæder mig som et lille barn til juleaften til de unger :mrgreen:
Annbritt Jørgensen
www.tamrotten.dk

Shelly

Post by Shelly »

460-470 gram da hun tog afsted
Wow. Jeg er stadig imponert over store hunnrotter. Mine 2 er så små at man merker ikke når de går over fanget en gang - lett som fjær. Jeg synes det er kjempebra med store rotter; det er mer å kose med, og det er morsomt når de ser så stor ut som de kan drepe katter....mohahaha....

Morgan's
Klatrer på møblene
Posts: 532
Joined: 16 Feb 2004, 15:09
Location: TAU

Post by Morgan's »

A, sa kjekt! Finnes ingenting sotere en rottebebiser! :)

-Rose

Annbritt
Stjeler søppel
Posts: 788
Joined: 24 Feb 2004, 14:14
Location: Nørresundby
Contact:

Post by Annbritt »

Shelly: Ja, hun er større end flere af mine hanner ;) Men det hjælper selvfølgelig, at mange af mine hanner stadig er unge og i voksealderen :lol:

Ais er også min største pige, og hendes søstre har alle fået store unger, så jeg håber da, at hendes babyer bliver det også. Jeg glæder mig meget til babyerne :D

Jeg har selv en 14 generationers stamtavle på Aisling liggende, og det er en ret populær linie i DK, så jeg havde lidt svært ved at finde en han til hende, til dette hendes andet kuld ;)
Annbritt Jørgensen
www.tamrotten.dk

Locked