På tide å ta farvel med Sandro, Bambi og Nasse:(

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Post Reply
LILO
Hamstrer mat
Posts: 383
Joined: 01 Nov 2005, 11:34
Location: Sandnes

På tide å ta farvel med Sandro, Bambi og Nasse:(

Post by LILO »

Godgutten min Sandro er i disse dager 2 år og 8 mndr.Han ble kjøpt i dyrebutikk og hadde lungebetennelse og var full i lus da jeg kjøpte ham sammen med broren Diego. Jeg brukte masse tid for å få dem friske, og det lønnet seg :D Har fått masse god tid sammen med dem.

Bambi hadde også masse lus, men har ellers vært frisk og fin. Han var 2 år i juli, men har nå fått kreft, og jeg vil ikke operere på en så gammel mann. Siden også Nasse, som har slitt lenge med luftveiene, og gått på utallige penicillinkurer også skal avlives i dag, så vil jeg ikke at Bambi skal stå alene igjen og bare vente på å bli dårlig av kreften. Nasse ville blitt 2 år om 14 dager. Så det er en gammel gjeng jeg tar farvel med kl. 12.45 i dag.

Hvil i fred godguttene mine!!

ssilje89
Betarotte
Posts: 691
Joined: 19 Oct 2007, 15:55
Location: kristiansand
Contact:

Post by ssilje89 »

huff.. R.I.P
stikk innom oss på:
www.siljesrotter.webs.com

er ikke helt ferdig med siden enda.

Linda
Markeringsbehov
Posts: 270
Joined: 22 Jan 2008, 22:31

Post by Linda »

Trist.. Hvil i fred alle sammen.. :(

Maja
Klatrer på møblene
Posts: 530
Joined: 08 Sep 2006, 17:53
Location: Lørenskog/Trondheim
Contact:

Post by Maja »

Imponerende gjeng du har der, ja. Godt for gamlekara'n at de får vandre sammen, men sikkert ekstra trist å miste tre på én gang :(
Ærbødigst,
Maja :rottehode:

Oda---
River avispapir
Posts: 942
Joined: 05 Apr 2008, 22:28
Kjønn: Ikke oppgitt
Location: Nesodden
Contact:

Post by Oda--- »

Kondolerer! :cry:
Oda
: )

Ny hjemmeside --> http://www.kostamrotter.piczo.com

LILO
Hamstrer mat
Posts: 383
Joined: 01 Nov 2005, 11:34
Location: Sandnes

Post by LILO »

Takk takk alle sammen :) Det var trist, men føltes likevel godt, for jeg føler at jeg tok dem på rette tida alle tre.

Så er det bare tre jenter igjen. To av dem blir 2 år om 14 dager, og nr. 3, Cats Cassia, var 2 år 25 april, så de er gamle de også, men utrolig ungdommelige. Oppfører seg som ungrotter alle tre.

Post Reply