rotte flytting

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

pointless

Post by pointless »

hadde du lest litt mer på forumet så står det masse masse om jentene som jeg var så utrolig glad i. og jeg kakka dem ikke i hodet heller, det er stygt. de ble skutt. jeg mener det er bedre for et så lite vesen enn å bli dratt med inn på et veterinær kontor der den hadde blitt vettskremt. og blitt stukket med en sprøyte full av gift som sikkert hadde gjort utrolig vondt... jeg mener også at om det skal gå så lang at man skal avlive, så¨skal man gjøre det selv, og ikke overlate jobben til en ukjent... det er min mening. sikkert andre som ikke synes det høres bra ut, men...
det er noe av det verste jeg noengang har gjort. og jeg håper jeg aldri må gjøre det igjen, det var et veldig slag i trynet å få så jækli masse støgt har inne uten at noen spurte noen mer om det først og... men jeg skulel ha skrivd litt mer om saken da. det var så kjipt å se at dagen etter at jeg tok dem så var de tnoen som var intressert også... jeg komme rnok til å ville ha rotter igjen, men oikke på lenge ennå, ikke før jeg har kommt i gjenge. :cry: :evil: :cry:

mitchu og bitchi satt fredelig å gomla på en godbit tur etter tur, og jeg tviler sterkt på at de rakk å tenke noe som helst før det var over. det mener jeg er bedre enn å dra dem til unaturlige steder, som dyrlegen. OG DET ER IKKE DYREPLAGERI!!!!!

Lillith

Post by Lillith »

Jeg må si som Sissel, det var vanskelig å tolke dette på noen annen måte.
Det kan være vanskelig å forstå hverandre skriftlig, vi uttaler oss på forskjellige måter og kan selvfølgelig ikke se ansiktsutrykk. Og du kan virke som du har en litt "hard" måte å formulere deg på. Iallefall på meg.

Og når det gjelder dette med avlivning selv kontra veterinær, forstår jeg begge sider. Min første rotte måtte avlives, og han skrek når han fikk sprøyta.. Grusomt å høre på, og å ikke kunne gjøre noe!! Men jeg vet alikevel ikke hva jeg gjør når det kommer til de jeg har nå. Jeg klarer ikke å gjøre det selv. Og jeg vil at det skal gjøres forsvarlig.

Føler med deg, Pointless, og beklager det harde innlegget mitt. Jeg kommer nå til å slette det.

pointless

Post by pointless »

jeg hadde vel reagert på¨samme måte selv tener jeg :wink:
men jeg råder deg på det sterkeste, ta dem selv... det er så mye bedre på en måte... jeg hadde dævva om jeg overlot det til en dyrlege. og jeg har aldri tatt et annets vesens liv før... men det er det eneste riktige for meg hvertfall... om jeg skal ha dyr så må jeg ta konsekvensene også.... men jeg er IKKE en dyremishandler! jeg setter dyr høyere enn mennesker... bare så dere ikke tro at jeg er et sånt "det er bare et dyr" menneske... for det er jeg ikke! jeg har fortsatt fire dyr igjen, men to av dem er min fars hoved ansvar. mitt ansvar er to hamstere, og de er rimelig fornøyd tror jeg. det er nabo unger å koser med dem når jeg er borte og sånt. så har jeg dem selv ute når jeg har tid. bikkja og katta har det også som grever... men jeg kommer til å savne jentene!

Locked