Phillip og Atlas

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
Lillith

Phillip og Atlas

Post by Lillith »

Med nervene ti meter utenpå kroppen, lot jeg Phillip og Atlas være sammen i dag (har hatt burene ved siden av hverandre, + at jeg har byttet litt om på tingene i de). Det var en suksess!!!

Atlas våget seg forsiktig frem til Phillip, syntes nok at han selv var ganske tøff helt til Phillip snudde seg i mot han. Da bråsnudde Atlas, men Phillip tok et forsiktig tak i halen hans og holdt han igjen. Et par sekunder etter hoppet Atlas rundt og opp på Phillip! Kunne nesten se at Phillip gliste.
Det eneste Phillipen ikke syntes var noe særlig, var at Atlas ville opp i fanget mitt. Men han hoppet bare opp ved siden av! Jeg er noe imponert over godgutten min, jeg! (har vel lov til det nå?)

Så nå er de i samme bur, spiser og koser seg. Atlas herjer litt med Phillip men, bare til et visst punkt, når Phillip får nok, setter han seg på lillegutt..

En lettet og stolt hilsen fra Siw!

Camilla Ø
Stjeler søppel
Posts: 766
Joined: 15 Feb 2004, 14:15
Location: Kristiansand
Contact:

Post by Camilla Ø »

Hei!

Syns absolutt du har lov til å være imponert :D Det er nok ikke bare bare å skulle forholde seg til en ny liten krabat :)

Camilla

Heidi
Gammelrotte
Posts: 4458
Joined: 13 Feb 2004, 13:46
Location: Oslo
Contact:

Post by Heidi »

Bra å høre! Heldigvis går det som regel greit å sette to ukjente rotter sammen, bare man har litt tålmodighet og tar det gradvis. 8)

Locked